Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-11, 09:32   #10
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har ikke begynt å tenke på å kjøpe inn pakker til kalender enda. Utover at jeg har bestemt meg for å strikke blånisseluer til dem til 1. desember da.
jeg er vagt usikker på om Mikro skal få kalender, hun er jo så lita. Knerten fikk første gang når han var over et år. Men hun ser jo at broren får pakke hver morgen? Mamma borderer kalender til barnebarna, og hun får ikke egen kalender før neste år. Jenta er 7 mnd nå, så hun er altså 9 mnd da når kalenderpakkene skal åpnes, 10 mnd til jul. Det er jo litt tidlig å begynne med kalender?

Vår minste var jo 11 mnd i fjor, og skjønte ikke noe av kalender uansett. Dvs, han elsker papiret og gavebåndet på pakkene til storesøster da. Så det hadde jeg droppa.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Forresten er det greit å bli minnet på kalendergavene. Det glemmer jeg liksom litt hvert år. Helt til det plutselig haster litt, og da blir gjerne ting dyrere enn man hadde tenkt.

Jeg har en lei tendens til å glemme selv.

Men altså- kalender. Har jente på 8 år, og gutt på nesten 2 denne julen. Hva kjøper man? Nei, jeg tror ikke jeg orker å pakke inn og mekke sånn kalender, fantasien er lagt på is. Men lego eller duplo-kalender? hva finnes av sånt, og hvor kjøper man? Han elsker biler da, og spesielt Lynet, finnes det noe sånt man kunne vurdere uten at det blir skrekkelig dyrt?

Ellers har jeg begyt å tenke, har kjøpt noen bøker som funker, og lydbøker til de som liker det, og så har jeg laget endel kort til de som liker å få en bunke av sånt som funker til enhver anledning.
Julekortene har jeg sannelig også begynt på, ikke verst. Men de spiselige gavene har jeg bare tenkt på hittil, men jeg tror nok det blir en krukke bisccotti etter at jeg endelig ble fornøyd med sammensetningen, steketiden og størrelsen.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.