Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-11, 13:48   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Da planlegger du ikke godt nok. *påstår*

Jeg lager en oversikt over desember. Putter inn alle ting som jeg vet om. Skriver på lapper som er laget slik at jeg kan gå inn og bytte om andre uforutsette ting dukker opp. Også legges lista lavt. De fleste aktivitetene tar godt under en time, rundt halvtimen og mange kan gjennomføres på kjøkkenbordet mens jeg lager middag og kan gå til og fra. De første årene med aktivitetskalender gikk jeg på noen blemmer, men med god planlegging så går det nå som smurt.

Gidder du dele litt? Ja, hva dere gjør, altså. Vi har også aktivitetskalender, og det funker, men er litt styrete hvis jeg har planlagt baking, og så orker jeg ikke den dagen likevel. Ellers gjør vi slike ting som likevel skjer, som f.eks. julegrantenning og julemarked og sånt. Andre dager plotter vi inn kino, bibliotek, lage nellikappelsin, litt julepyntgreier kanskje, pynte tre, hogge tre (i omvendt rekkefølge ), ja, jeg kommer ikke på mer, men jeg har en liste. Men skulle gjerne hatt tips til andre ting som jeg sikkert ikke ha kommet på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.