|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Reima vant jo den danske testen i år også, så at Reimatec + kom best ut, er jo ingen overraskelse. Den har jeg kjøpt i år også.
![]() |
#22 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Passer meg bra at Reima, Viking og Ecco vinner siden det er disse merkene vi har satset på i år.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Tar disse testene med en klype salt. Testvinner det ene året blir taper året etter osv.
![]() |
#24 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Jeg synes de kunne testet Bergans sin vinterdress.
![]() |
#25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!
Jeg var misfornøyd med TTH. Vi har alltid brukt Reimatec, men ga TTH to sjanser fordi jeg syntes dressene hadde finere design enn Reimatec. TTH dro vann opp på innersiden av bena så gutten ble våt opp til knærne, i tillegg var dressen veldig klam inni foret etter bruk. Dette har vi aldri hatt problemer med når vi har brukt Reimatecdresser. Jeg reklamerte på dressen, fikk ny annen dress hos butikken- og fikk akkurat samme problemer igjen. Da byttet jeg dressen inn i en Reimatec og har siden holdt oss til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
audio, video, disco
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Jeg har ikke noen erfaring med T2H, men kjøpte en vårdress på salg nå (heldigvis kanskje) og jeg må si at den virket puslete i forhold til det jeg har hatt fra P.OP og Molo f.eks. Gjenstår å se om den blir brukt, men den var tynn i stoffet og SER ikke solid ut.
![]() |
#28 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Min gutt på 3 bruker TTH vårdress i bhg nå i pøsregn og den holder ham tørr og fin.
![]() |
#30 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Jeg kjøpte regnbukse fra Ticket (fra en her inne, ny og ubrukt) og da jeg fikk den i posten var stoffet såå tynt og så bare så lite slitesterkt ut. Men den holder som bare det! Og den er veldig bra bevegelighet i.
![]() |
|
|