Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er dere fornøyd med valget?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 13:09   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med valget?

Ja, jeg er fornøyd, men jeg var en stund en smule bekymret for at vi igjen ble Høyrekommune. Det er uansett fortsatt AP som styrer, men klart: litt dumt at de andre sosialdemokratiske partiene alle har mistet mandater.

Gammel 13-09-11, 13:13   #22
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Det vet vi ikke her enda, for her har det ikke kommet resultat enda, annet enn forhåndstemmer.

Gammel 13-09-11, 13:20   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det ble ikke så stor forandring, så da må vi vel fortsette å ha Frp ordfører.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:24   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ap fikk flest stemmer her, over 40 %. Fremgang på over 10 %.
Sv gjorde det ganske dårlig, så det ser likevel ut som om de borgelige, med Sp, H, V, Frp og KrF får knapt flertall av representanter i kommunestyret (og muligens ordføreren). Jeg håper at de blir enige om en annen ordfører enn han som har sittet i 12 år og har passert 70. Selv om han har gjort en ok jobb.

Veldig fornøyd med tilbakegangen til FrP.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 13-09-11 kl 13:30.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:30   #25
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke spesielt fornøyd, men finner jo litt glede i tilbakegangen til Frp i det minste.
Er veldig skuffet over valgdeltakelsen!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:30   #26
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:35   #27
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ja, greit fornøyd.

Gammel 13-09-11, 13:43   #28
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Skuffet over valgdeltagelsen. Veldig glad for Frp sin tilbakegang. Mye som ventet, men jeg er ikke het superhappy uten å kunne sette fingeren helt klart på en grunn til det.

Gammel 13-09-11, 13:46   #29
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Ja, veldig fornøyd.

Gammel 13-09-11, 13:46   #30
Bertine
Fullverdig medlem

Bertine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Bertine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei. Er glad for FRPs tilbakegang på landsbasis, samt at De grønne har fått en representant her! Men ble fremdeles borgelig flertall.

Bertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:48   #31
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 13-09-11, 13:51   #32
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det fryser nok over i helvete før jeg blir fornøyd i et lokalvalg. Men bra med svakt Frp, ja.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:52   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som kan forklare at FRP gikk så kraftig frem i, hva var det, Kautokeino? 10 % eller noe sånt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:55   #34
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig fornøyd!

Gammel 13-09-11, 14:05   #35
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Fornøyd! Kunne selvsagt vært bedre, men et knallsterkt AP og rekord for Venstre er slett ikke så ille for denne byen. Frp har gjort et elendig valg her, og det er jeg veldig glad for, nå kan jeg og barna mine igjen håpe på nytt bibliotek i byen vår!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 14:36   #36
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det noen som kan forklare at FRP gikk så kraftig frem i, hva var det, Kautokeino? 10 % eller noe sånt.

Vill gjetting, er det Harstad du mener?

I så fall har det med lokal mobilisering mot bomring å gjøre, denne har vært frontet av FrP i kommunen.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 14:37   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Vill gjetting, er det Harstad du mener?

I så fall har det med lokal mobilisering mot bomring å gjøre, denne har vært frontet av FrP i kommunen.

Ah, nettopp. Det var virkelig en helt absurd fremgang. Jeg husket bare at det var i nord, jeg suger på geografi.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 14:52   #38
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, må vel være det siden partiet jeg stemte på fikk flest stemmer og mandater, og i tillegg hadde oppgang (mens FrP hadde nedgang og færre mandater). Skulle allikevel sett at vi fikk en annen ordfører da jeg synes det blir gjort for lite i forhold til å snu kommuneøkonomien slik kommunestyret er nå.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 14:55   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er misfornøyd med SV sitt dårlige resultat, men det viktigste for meg var at rødgrønt flertall ble sikret i min kommune. Og det ser foreløpig slik ut. Aller mest glad er jeg for at FrP gjorde et elendig valg. Jeg tror det må være det jeg gleder meg mest over av alt vedrørende valget. Det spiller knapt noen rolle for meg hvem FrP-velgerne flykter til, bare de forlater FrP.

Gammel 13-09-11, 14:57   #40
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ah, nettopp. Det var virkelig en helt absurd fremgang. Jeg husket bare at det var i nord, jeg suger på geografi.

Pytt sann, 600 km fra eller til er da ikke så heftig med de avstandene vi har her oppe

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.