|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er dere fornøyd med valget?Ja, jeg er fornøyd, men jeg var en stund en smule bekymret for at vi igjen ble Høyrekommune. Det er uansett fortsatt AP som styrer, men klart: litt dumt at de andre sosialdemokratiske partiene alle har mistet mandater.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere fornøyd med valget?Nei, det ble ikke så stor forandring, så da må vi vel fortsette å ha Frp ordfører. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er dere fornøyd med valget?Ap fikk flest stemmer her, over 40 %. Fremgang på over 10 %.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 13-09-11 kl 13:30. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere fornøyd med valget?Jeg er ikke spesielt fornøyd, men finner jo litt glede i tilbakegangen til Frp i det minste.
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Er dere fornøyd med valget?
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er dere fornøyd med valget?Skuffet over valgdeltagelsen. Veldig glad for Frp sin tilbakegang. Mye som ventet, men jeg er ikke het superhappy uten å kunne sette fingeren helt klart på en grunn til det.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere fornøyd med valget?Ja, veldig fornøyd.
|
|
|
#30 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Er dere fornøyd med valget?Nei. Er glad for FRPs tilbakegang på landsbasis, samt at De grønne har fått en representant her! Men ble fremdeles borgelig flertall. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#32 |
|
Borte
|
Sv: Er dere fornøyd med valget?Nei, det fryser nok over i helvete før jeg blir fornøyd i et lokalvalg.
|
|
|
#34 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere fornøyd med valget?Veldig fornøyd!
|
|
|
#35 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Er dere fornøyd med valget?Fornøyd! Kunne selvsagt vært bedre, men et knallsterkt AP og rekord for Venstre er slett ikke så ille for denne byen. Frp har gjort et elendig valg her, og det er jeg veldig glad for, nå kan jeg og barna mine igjen håpe på nytt bibliotek i byen vår! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vill gjetting, er det Harstad du mener? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Ah, nettopp. Det var virkelig en helt absurd fremgang. Jeg husket bare at det var i nord, jeg suger på geografi.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Er dere fornøyd med valget?Ja, må vel være det siden partiet jeg stemte på fikk flest stemmer og mandater, og i tillegg hadde oppgang (mens FrP hadde nedgang og færre mandater). Skulle allikevel sett at vi fikk en annen ordfører da jeg synes det blir gjort for lite i forhold til å snu kommuneøkonomien slik kommunestyret er nå. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er dere fornøyd med valget?Jeg er misfornøyd med SV sitt dårlige resultat, men det viktigste for meg var at rødgrønt flertall ble sikret i min kommune. Og det ser foreløpig slik ut. Aller mest glad er jeg for at FrP gjorde et elendig valg. Jeg tror det må være det jeg gleder meg mest over av alt vedrørende valget. Det spiller knapt noen rolle for meg hvem FrP-velgerne flykter til, bare de forlater FrP.
|
|
|
#40 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pytt sann, 600 km fra eller til er da ikke så heftig med de avstandene vi har her oppe |
|
|
|
![]() |
|
|