Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sunne og "morsomme" matpakker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-11, 22:01   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Her er korleis Planet Box ser ut i bruk. Døme på typiske matpakkar her i heimen.

Her er boksane slik dei er når dei er i veska. Dei treng ikkje ha veskene egentlig - boksen går ned i sekken, men dei likar å ha veskene i handa.

Så kul den virker! Jeg tror vi må ha en sånn, altså. Hva er den termosen, forresten?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 23:42   #2
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så kul den virker! Jeg tror vi må ha en sånn, altså. Hva er den termosen, forresten?

Det ser ut som sånne Contigo-flasker.

Her har det vært innholdsrike matpakker denne uken. Alt har ikke blitt spist, men det var heller ikke målet. Den eneste tilbakemeldingen har vært at hun ikke greier å tygge sukkererter. Det vet jeg hun kan, men jeg vet også at det blir mye grønn guffe når hun ikke gidder å tygge ferdig.
I går prøvde jeg å lage sånne morsomme brødskiver da, med pepperkakeformer.. Total katastrofe! Jeg prøvde med en mummiform, men det ble jo bare en ugjenkjennelig klædd.. Jeg skal gi det et nytt forsøk da, med en annen form og et annet brød.

Gammel 13-09-11, 08:14   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Beklagar, har ikkje fulgt med her Det er ei slik flaske, kjøpt på Barnas Hus i Bergen.

I går fekk eg ein forsendelse frå Ebay - kjøpte mange små "picks" og små gaflar i plast i fine fargar for ein slikk og ingenting. Fekk også to små fryseelement (pose), former til egg og diverse småtteri

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.