Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP jr

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-11, 17:35   #21
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP jr

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Vi satt her hjemme. Jeg synes nivået var høyere i fjor, fler veldig bra sangere og låter enn i år, men Sval var flink. Her heiet vi imidlertid på Seven Be.

Ah, Seven Be ga meg en så god følelse. De minnet meg om det kreative, følelsesfylte og grenseløse som gjør at jeg er svak for tenåringer. Tenk så gøy de har hatt det i denne prosessen!

Gammel 04-09-11, 17:40   #22
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ah, Seven Be ga meg en så god følelse. De minnet meg om det kreative, følelsesfylte og grenseløse som gjør at jeg er svak for tenåringer. Tenk så gøy de har hatt det i denne prosessen!

Ja! Og låta var kult komponert og arrangert også!

Gammel 04-09-11, 17:44   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så noen glimt, og er fornøyd med at jeg ikke trengte mer enn det. MGP Jr er et kjempeflott arrangement, men ikke noe jeg føler behov for å se.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 17:45   #24
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ja! Og låta var kult komponert og arrangert også!

Kult med jentekoringen til rappegutta, syntes jeg.

Gosh, for en klønete setning. Altså de tre jentene som koret når gutta rappet.

Gammel 04-09-11, 17:47   #25
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg så noen glimt, og er fornøyd med at jeg ikke trengte mer enn det. MGP Jr er et kjempeflott arrangement, men ikke noe jeg føler behov for å se.

Men Svale var suave, jah? Jah?

Gammel 04-09-11, 17:48   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så bare noen korte glimt, altså. For å se hvordan scenen var. Ha´kke peiling på hvem som er hvem, og så ikke et helt nummer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 18:02   #27
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi (storesøster, lillesøster og jeg) var i Spektrum for å heie på Kristin, og satt ganske langt foran. Jentene storkoste seg! Jeg blir litt rørt når deltakerne fremfører sanger de har komponert selv, og øvd så mye på. Det må ha vært en fenomenal opplevelse for dem!

Gammel 05-09-11, 00:30   #28
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg var i Spektrum med storebror, og det var stor stas for ham. (Meg også, jeg ble ganske revet med...). Det var en fin kveld for oss. Idag har han sett reprisen fjørti ganger og det blir nok noen ggr til, kjenner jeg ham rett.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 10:40   #29
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Var i spektrum med jentene. På plakaten sto det Heia Kristin! Eldstejenta vår på same skule som Kristin, og det var ingen tvil om at ho var favoritten nei. Kjekt at ho kom til superfinalen iallefall. Begge jenten (og mor også) kosa seg veldig. Minstejenta funderte nok litt over det med å vere i salen og at det var på tv samtidig, og eg trur ikkje ho heilt fatta det før ho såg reprise på tv dagen etter. Veldig stas å vere der, sjå alle dei flinke ungane/ungdommane og så syntens spesielt yngste at der var stas å sjå Margrethe på ordentlig.

Gammel 05-09-11, 11:21   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa var i Spektrum for 3. år på rad. Hun synes dette er skikkelig stas.

Jeg synes nrk er flinke til å lage dette til en musikkfest for barn. All honnør for det.

Gammel 05-09-11, 11:23   #31
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kløver har begynt å planlegge MGPjr-karrieren nå, men hun er litt usikker på om hun skal gå for dans eller sang. Vi sa at da får hun jammen begynne å trene/øve nå! Men jeg synes det er veldig fint med et konsept som dette, som gir barn noe å drømme om litt nærere i tid enn "bli popstjerne" som voksen. En av deltakerne sa i introduksjonen sin at hun hadde drømt om dette siden hun var liten!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:33   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der sammen med IOA og jenta hennes. Poden var ikke helt i strålende form, men koste seg med musikk og show. Vi dro etter de ri låtene var framført. Så resten på TV fra hotellet.
Vi var der i fjor også, og skal dit mest sannsynlig hvert år fram til Poden ikke orker mer.
Vi heiet på alle, men mest på hun bergensjenta som hadde sang nr 3. Husker ikke hva hun og sangen het. :knegG:

Gammel 05-09-11, 12:24   #33
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og Pip har også vært og sett dette i Spektrum en gang, da var vi i "fanklubben" til en av deltakerne og satt nesten helt fremst mot scenen. Det var noe helt annet å være der enn å bare se det på tv. Virkelig flott.

Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor noen synes det er "så forferdelig" at de "må lide seg gjennom" denne kvelden på tv. Herlighet, det er for ungene og det er tusen ganger bedre enn pipestemmene på Disney, for eksempel.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:30   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ti tusen ganger bedre enn pipestemmer og barne-TV.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.