|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MGP jr
Ah, Seven Be ga meg en så god følelse. De minnet meg om det kreative, følelsesfylte og grenseløse som gjør at jeg er svak for tenåringer.
|
|
|
#22 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja! Og låta var kult komponert og arrangert også!
|
|
|
|
#24 |
|
Make it count!
Kult med jentekoringen til rappegutta, syntes jeg.
|
|
|
#25 |
|
Make it count!
Men Svale var suave, jah? Jah?
|
|
|
#27 |
|
både her og der
|
Sv: MGP jrVi (storesøster, lillesøster og jeg) var i Spektrum for å heie på Kristin, og satt ganske langt foran. Jentene storkoste seg! Jeg blir litt rørt når deltakerne fremfører sanger de har komponert selv, og øvd så mye på. Det må ha vært en fenomenal opplevelse for dem!
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MGP jrJeg var i Spektrum med storebror, og det var stor stas for ham. (Meg også, jeg ble ganske revet med... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MGP jrVar i spektrum med jentene. På plakaten sto det Heia Kristin! Eldstejenta vår på same skule som Kristin, og det var ingen tvil om at ho var favoritten nei. Kjekt at ho kom til superfinalen iallefall. Begge jenten (og mor også) kosa seg veldig. Minstejenta funderte nok litt over det med å vere i salen og at det var på tv samtidig, og eg trur ikkje ho heilt fatta det før ho såg reprise på tv dagen etter. Veldig stas å vere der, sjå alle dei flinke ungane/ungdommane og så syntens spesielt yngste at der var stas å sjå Margrethe på ordentlig.
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: MGP jrSnuppa var i Spektrum for 3. år på rad. Hun synes dette er skikkelig stas.
|
|
|
|
#31 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: MGP jrKløver har begynt å planlegge MGPjr-karrieren nå, men hun er litt usikker på om hun skal gå for dans eller sang.
|
|
|
#32 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: MGP jrVi var der sammen med IOA og jenta hennes. Poden var ikke helt i strålende form, men koste seg med musikk og show. Vi dro etter de ri låtene var framført. Så resten på TV fra hotellet.
|
|
|
#33 |
|
heimføing
|
Sv: MGP jrJeg og Pip har også vært og sett dette i Spektrum en gang, da var vi i "fanklubben" til en av deltakerne og satt nesten helt fremst mot scenen. Det var noe helt annet å være der enn å bare se det på tv. Virkelig flott. |
|
|
|
![]() |
|
|