Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avviser du barn som ringer på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-11, 23:15   #11
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avviser du barn som ringer på?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men altså. Hvis det er feks tre barn inne, og det ringer på en til, krever dere da at de som er der fra før skal avbryte det de driver med og gå ut til siste enten de vil eller ikke? Eller er det lov for barnet å si nei til å leke med noen som ringer på?

Mine unger er av typen "Jo flere venner her, jo bedre er det". De er ekstremt inkluderende. Derfor har jeg egentlig aldri hatt den problemstillingen. Jeg har hørt storebror komme med formaninger til venner her noen ganger av typen "Hvis dere ikke oppfører dere nå, så får dere faktiskt bare gå hjem".

Storebror er så "raus" at når det kom to gutter og ringte på her i forrige uke samtidlig som han var på tur hjem til en annen kompis så inviterte han dem like gjerne bare inn " Bare gå å lek på rommet mitt, eller gå opp å hør med mamma om dere vil ha en brødskive eller noe". Så hoppet han på syklen og stakk avgårde.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.