Sv: Hva er egentlig vitsen
Opprinnelig lagt inn av Eria, her.
Jeg svarte ikke noen personlig, men et snitt av hele tråden.
Jeg synes ikke man skal kneble mennesker så sant de ikke krysser en linje. Det jeg har satt pris på med FP er at jeg her (i motsetning til andre forum) er at det her har vært lov å si og mene det man vil så sant man ikke plager eller sårer noen. Det at det skal føles som en sensur her inne der vi bør forholde oss til politisk korrekte tema, synes jeg ingenting om.
Men er det egentlig sensur å si i fra om at man ikke liker enkelte tråder/temaer og oppfordre medlemmene til å ikke starte slike? Alle har vel like stor rett til å trekke forumet i den retningen de selv ønsker? Det kan kanskje være en form for selvsensur blant medlemmene, men en oppfordring om å ikke starte sladretråder eller prikketiggetråder er da ikke sensur?
Jeg er forøvrig enig med Tinetoff og ønsker meg ikke et forum som er preget av sensasjonspresse og internettsladder. Måten jeg stort sett gjør det på er at jeg enten overser diskusjonen eller sier direkte i diskusjonen at jeg syns det er et utidig tema. Det beste ville selvsagt vært å sluppet disse trådene siden de på mange måter senker kvaliteten på forumet.
|