|
|
#241 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Kan jo nevne at det første hun gjør om morgenen når hun våkner er å legge ut slike meldinger:
Og før hun legger seg kommer denne:
Må jo legge til at jeg har vurdert å blokkere henne, men det er så villt at det jo er ganske humor også innimellom. |
|
|
|
|
#243 |
|
Einsam
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
|
|
|
|
|
#244 |
|
Tittel og tittel....
|
Det handler vel om at dersom man kjører bil så er det ikke så smart å sende statusoppdateringer på facebook. Da bør man konsentrere seg om å kjøre bil.
|
|
|
#245 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å.
|
|
|
#246 |
|
Superbasinella
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne |
|
|
|
|
#247 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Den der gjør meg så eitrende forbanna. Og jeg leter enda etter et solid syrlig svar. Forslag mottas!! Det er jo for ?&%#€€ ikke samme budsjett og så videre. Ikke hjelper våre egne en viss plass.
|
|
#248 |
|
Superbasinella
|
Jeg blir sinna jeg også, men kanskje mest lei meg for at det fins så mange idioter og sneversynte der ute. |
|
|
|
|
#249 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne så jeg i dag. Syns den var litt artig jeg.
|
|
#250 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
|
|
|
#251 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#254 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Kvinner satser mer på skjønnhet enn på begavelse fordi menn ser bedre enn de tenker.
|
|
#255 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Har nettopp fått en sinna mail fra Stabburet. Bilder til Leverpostei-boksen skal altså ikkje være i naken positur å det SKAL være av barn! Neida, vi må for all del ikkje forandre oss eller prøve en ny vri.... ;D
|
|
|
#256 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Forskjellen på mot og Baller: Mot er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta,bli angrepet av kona med en kost og ha mot til å spørre:"Gjør du fortsatt rent, eller skal du ut å fly en tur?" Baller er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta,med lukt av parfyme og øl, leppestift på kragen,klaske kona på baken og si: "Så var det din tur, tjukka! " |
|
|
|
|
#257 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Den her savner jeg et bitende svar på også - et som slår, biter og glefser, og samtidig er så saklig at ingen kan ta meg på fakta.
|
|
#258 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2LaBanga: |
|
|
|
|
#259 |
|
Sviiisj!!
|
Hva med:
|
|
#260 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jo, den var fin, Kanina. Men akk, jeg syns jeg hører de Frp-stemmende bekjente på FB svare på den. Mer skatt? Er du gal? Vi som har miliarder på bok - har du hørt om oljefondet?
![]() |
|
|