Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-11, 13:46   #161
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Så sjarmerende!

Gammel 19-08-11, 14:49   #162
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor min venninne valgte å ta barna med seg og flytte fra England til Norge FØR eldstejenta skulle begynne på skolen... Som hun sier: Synet på barneoppdragelse i England vs Norge er så ulikt at man ikke skulle tro det dreide seg om samme verdensdel, og langt mindre samme tiår.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 14:56   #163
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor min venninne valgte å ta barna med seg og flytte fra England til Norge FØR eldstejenta skulle begynne på skolen... Som hun sier: Synet på barneoppdragelse i England vs Norge er så ulikt at man ikke skulle tro det dreide seg om samme verdensdel, og langt mindre samme tiår.

Jepp, jeg har hatt noen "diskusjoner" med svigermor, for å si det sånn. Hun gjør i det minste som jeg sier, selvom hun ikke er helt enig.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 15:56   #164
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kompis glemte bryllupsdagen forrige uke. Kona hans ble helt gal. Hun sa: "I morgen tidlig, forventer jeg å finne en gave i oppkjørselen som går fra 0 til 100 på 6 sekunder!!" Neste morgen når kona våknet, så hun ut av vinduet. Der lå en gave innpakket, midt i innkjørselen. Hun åpnet den - og der fant hun en splitter ny badevekt. Min kompis har vært savnet siden fredag...

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 16:02   #165
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Så sjarmerende.

Gammel 19-08-11, 21:47   #166
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

Facebook er som et psykiatrisk sykehjem, og vi er alle pasienter.
Vi sitter og stirrer på en skjerm og fantaserer om at vi er sosiale.
Noen har også fantasi-jordbruk, områder, dyr og ting.
Vi peker på hverandre og syns det er helt greit,
- Vi skriver til og med på vegger..
Om du også er her på behandling, så post dette på veggen din...
Jeg fikk høre om dette fra en annen pasient

Jaja...

Gammel 19-08-11, 23:15   #167
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Jeg er kanskje ikke noens førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er ikke rik, men jeg er verdifull. Jeg trenger ikke late som å være noen jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg. Jeg er kanskje ikke stolt av enkelte ting jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er i dag. Jeg er ikke perfekt, men jeg trenger ikke å være det. Ta meg som jeg er, eller se meg bare gå! For jeg er best på å være meg

Gammel 20-08-11, 08:23   #168
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

minimee er litt kul
Standard

To tannpirkere er på vei hjem fra fest da de får se et pinnsvin. Da sier den ene tannpirkeren til den andre: Jøss..... Går det nattbuss?

Gammel 20-08-11, 14:45   #169
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

minimee er litt kul
Standard

Nå er det slått fast en gang for alle: Adam var svensk.....Ingen annen mann ville stått ved siden av en naken kvinne og knaska på et eple........)

Gammel 20-08-11, 17:49   #170
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Såvidt jeg vet er homofile menn mindre interessert i damer enn hva den jevne svenske mann er.

Gammel 20-08-11, 18:26   #171
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, finnes det faktisk svenskevitser enda?

Gammel 20-08-11, 23:42   #172
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

To altaværinga står og fiske på hver sin side av et vann . Plutselig roper den ene altaværingen til den andre: Si meg , kossen kommer man seg overpå til den andre sia av dette vannet . Da svarer den andre altaværingen litt irritert : Din satans fjott du står jo på den andre sia

Nå lo jeg høyt!

Gammel 21-08-11, 12:43   #173
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av minimee, her.

To tannpirkere er på vei hjem fra fest da de får se et pinnsvin. Da sier den ene tannpirkeren til den andre: Jøss..... Går det nattbuss?

Herregud, den der er fremdeles like hysterisk morsom! *vokst opp med tre eldre brødre med verdens tørreste humor*

Gammel 21-08-11, 22:12   #174
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ADVARSEL! Hvis det kommer noen på døra di og sier de skal kontrollere deg for flått siden det har vært så varmt den siste tiden, og ber deg ta av deg alle klærne og danse rundt med hendene over hodet; IKKE GJØR DET!!! Det er en bløff. De vil bare se deg naken! Jeg skulle ønske jeg hadde visst dette i går, jeg føler meg sååå dum..!

Gammel 21-08-11, 22:36   #175
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av minimee, her.

:sikkert dårlig humor:

Gammel 21-08-11, 23:57   #176
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Jeg er kanskje ikke noens førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er gjerne ikke rik, men jeg er verdifull. Jeg trenger ikke late som å være noen jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg. Jeg er kanskje ikke stolt av enkelte av de tingene jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er i dag. Jeg er gjerne ikke perfekt, men jeg trenger ikke å være det. Ta meg som jeg er, eller se meg bare gå! For jeg er best på å være meg. ♥

Gammel 22-08-11, 00:10   #177
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

ADVARSEL! Hvis det kommer noen på døra di og sier de skal kontrollere deg for flått siden det har vært så varmt den siste tiden, og ber deg ta av deg alle klærne og danse rundt med hendene over hodet; IKKE GJØR DET!!! Det er en bløff. De vil bare se deg naken! Jeg skulle ønske jeg hadde visst dette i går, jeg føler meg sååå dum..!

Bor i flåttland, men har ennå ikke fått flåttkontrollen på døra. Bør man bli fornermet?

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 23:47   #178
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når ukjente barn får deg til å undre. Send DNA til 1900

Jeg lo faktisk litt av denne...

Morella er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 23:50   #179
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

minimee er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Når ukjente barn får deg til å undre. Send DNA til 1900

Jeg lo faktisk litt av denne...

Haha, trudde jeg daua :P

Gammel 22-08-11, 23:50   #180
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

minimee er litt kul
Standard

I bryllup pleide gamle tanter å dunke meg i ryggen og si : Det er din tur neste gang ! De sluttet med det da jeg begynte å gjøre det samme med dem i begravelser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.