|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor min venninne valgte å ta barna med seg og flytte fra England til Norge FØR eldstejenta skulle begynne på skolen... Som hun sier: Synet på barneoppdragelse i England vs Norge er så ulikt at man ikke skulle tro det dreide seg om samme verdensdel, og langt mindre samme tiår. |
|
|
|
|
#163 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Jepp, jeg har hatt noen "diskusjoner" med svigermor, for å si det sånn. Hun gjør i det minste som jeg sier, selvom hun ikke er helt enig. |
|
|
|
|
#164 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2En kompis glemte bryllupsdagen forrige uke. Kona hans ble helt gal. Hun sa: "I morgen tidlig, forventer jeg å finne en gave i oppkjørselen som går fra 0 til 100 på 6 sekunder!!" Neste morgen når kona våknet, så hun ut av vinduet. Der lå en gave innpakket, midt i innkjørselen. Hun åpnet den - og der fant hun en splitter ny badevekt. Min kompis har vært savnet siden fredag... |
|
|
|
|
#165 |
|
Hjuleglede
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Så sjarmerende. |
|
|
|
|
#166 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaja...
|
|
#167 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg er kanskje ikke noens førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er ikke rik, men jeg er verdifull. Jeg trenger ikke late som å være noen jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg. Jeg er kanskje ikke stolt av enkelte ting jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er i dag. Jeg er ikke perfekt, men jeg trenger ikke å være det. Ta meg som jeg er, eller se meg bare gå! For jeg er best på å være meg
|
|
|
#168 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2To tannpirkere er på vei hjem fra fest da de får se et pinnsvin. Da sier den ene tannpirkeren til den andre: Jøss..... Går det nattbuss?
|
|
|
#169 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Nå er det slått fast en gang for alle: Adam var svensk.....Ingen annen mann ville stått ved siden av en naken kvinne og knaska på et eple........
|
|
|
#170 |
|
Hjuleglede
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Såvidt jeg vet er homofile menn mindre interessert i damer enn hva den jevne svenske mann er. |
|
|
|
|
#172 |
|
saftig
|
|
|
#173 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
#174 |
|
saftig
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2ADVARSEL! Hvis det kommer noen på døra di og sier de skal kontrollere deg for flått siden det har vært så varmt den siste tiden, og ber deg ta av deg alle klærne og danse rundt med hendene over hodet; IKKE GJØR DET!!! Det er en bløff. De vil bare se deg naken! Jeg skulle ønske jeg hadde visst dette i går, jeg føler meg sååå dum..!
|
|
#175 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
#176 |
|
saftig
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg er kanskje ikke noens førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er gjerne ikke rik, men jeg er verdifull. Jeg trenger ikke late som å være noen jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg. Jeg er kanskje ikke stolt av enkelte av de tingene jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er i dag. Jeg er gjerne ikke perfekt, men jeg trenger ikke å være det. Ta meg som jeg er, eller se meg bare gå! For jeg er best på å være meg. ♥
|
|
#177 |
|
WF: Sausnebbet
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Aktiv
![]() |
Haha, trudde jeg daua :P
|
|
|
#180 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2I bryllup pleide gamle tanter å dunke meg i ryggen og si : Det er din tur neste gang ! De sluttet med det da jeg begynte å gjøre det samme med dem i begravelser.
|
![]() |
|
|