|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg var i byen for å handle, og da jeg kom ut, stod det en politimann og skrev en P-bot. Jeg sa til ham at det var da unødvendig, men han var nok av den sure sorten for han han skrev sannelig ut en til. Jeg ble rimelig irritert så jeg trampet i en sølepytt slik at han ble litt våt! Da gikk han rundt hele bilen og sjekket div. mangler på den gamle Opelen. Ikke mindre enn 3 bøter til ! Men da orka jeg ikke krangle mer og gikk min vei.. Jeg hadde jo min egen bil rett rundt hjørnet... :P
|
|
|
#182 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
|
|
#183 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Når ukjente barn får deg til å undre. Send DNA til 1900.
|
|
#184 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Hehehe Ekorn
|
|
#186 |
|
Slumrende Ullteppe
|
|
|
#187 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2The Pity Train has derailed at the intersection of Suck It Up & Move On, and crashed into We All Have Problems, before coming to a complete stop at Get Over It. Any complaints can be forwarded to 1-800-waa-waaa. This is Dr. Sniffle Reporting LIVE from Quitchurbitching |
|
|
|
|
#188 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2REDNECK HOME SECURITY SYSTEM:
|
|
|
#190 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Flubby:
|
|
|
#191 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Den unge damen skulle trekke en tann, og tannlegen sa som vanlig at dette ikke ville gjøre vondt. Han lente seg over henne, men så sa han forskrekket : -"Frøken, du holder i testiklene mine!" -"Ja jeg vet det," sa hun smilende, -"og vi skal vel ikke gjøre hverandre noe vondt, skal vi vel..?
|
|
#192 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne florerer nå, både blant norske venner og amerikanske bekjente, da med engelsk tekst: Til alle dere som "sægger" , og viser baken og undertøyet.. Visste du det oppsto i fengsel? Det var et signal til de andre mennene om at du er "tilgjengelig". Så hvis du ønsker å fortsette å se "tilgjengelig" ut for en annen fyr, å tenke at du er så "Cool", tenker jeg du ser ut som " a Fool! "
|
|
#193 |
|
kissable
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Det tar 7 sekunder for maten å passer fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan holde 3 kg. Lengden på penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. Kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. Kvinnen blunker to ganger oftere enn mannen. Vi bruke 300 muskler bare for å holde balansen når vi står..
|
|
#194 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Når en kvinne sier HÆ....så betyr det ikke nødvendigvis at hun ikke hørte deg, men hun gir deg en sjanse til å forandre på det du sa!
|
|
|
#195 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Til alle gutter som har heng på buksene og viser rumpa og boxer. Vet dere om at moten skaptes i et fengsel ? Det var et "signal" til andra MENN at man var "tilgjengelig" Så om du vil fortsette å gå omkring og være "tilgjengelig" for andre gutter....... så fortsett med det og tro at du er cool, mens vi andre synes du er en dust
|
|
|
#196 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2floskel
|
|
|
#197 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2BARE EN TANTE kan elske som en mamma, holde hemmeligheter som en søster, være som en venn, og elske dem som sine egne. Hvis du er en TANTE som elsker dine tantebarn så post dette på din status♥ |
|
|
|
|
#198 |
|
En Som Trener
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2,,oooO,,,,,,,,,,,,,,,, Many people will walk
|
|
#199 |
|
A friend with benefits
|
:spy:
|
|
#200 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Før jeg ble født fikk jeg valget mellom å bli utrolig god i senga, eller få god hukommelse.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker hva jeg valgte..
|
![]() |
|
|