|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Testvinner Foreldre&Barn, 2008 Coop, 2009 Coop og 2010 Didrikson.
|
|
|
|
#303 |
|
Tåler regn
|
Sv: Reima eller PoP vinterdress?En skal heller ikke glemme at selv om en dress var langt nede på listen ett år, så er det langt fra sikkert at det samme gjelder året etter. Som sagt jeg har Reimatec+ på absolutt topplassering! Jeg har forsøkt mange dresser gjennom årene. |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima eller PoP vinterdress?
Forsåvidt enig i dette, men her kjører vi på med yttertøy av toppklasse også etter at ungene har begynt på skolen. Blir de våte tidlig på dagen, er det kjipt å ha på seg vått yttertøy senere på dagen. |
|
|
|
|
|
#305 |
|
Uhelbredelig B-menneske
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Reima eller PoP vinterdress?De testene tar jeg med ei klype salt, egentlig, stoler mer på f.eks at de i barnehagen sier at Reimatec+-dressen er den beste de har vært borti. Dressen hang aldri i tørkeskapet når jeg hentet, den var jo ikke våt gjennom. Når det begynte å smelte, måtte alle de andre ungene ha regnbukse utenpå dressen, det måtte ikke mi jente. Sånt er viktig når jeg handler.
|
|
|
#307 |
|
Drømmer
|
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Jeg tar også de testene med en klype salt altså. |
|
|
|
|
|
#309 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Her er også Reimatec+ den beste vi har prøvd hittil. Hvis ikke den nye holder mål i slitestyrke og vanntetthet, eller hvis vi får behov for en dress til (har alltid hatt to) blir det en ny Reimatec+. |
|
|
|
|
|
#310 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Da har jeg vært på ny runde i ettermiddag og sett på dresser. Fortsatt hadde de ikke Kapp Ahl sin i hverken 98 eller 104, men skal sjekke i byen i morgen. Så også på Lindex sin igjen, men den er stiv. Name it sin var fin, men tung og er blitt dyr, rundt 860 kr for vanlig modell nå. TTH liker jeg enda. Reima tec i babymodell virket veldig stor, lurer på om de har endret på str i år? Fin, men tynt stoff, så tror den utgår til 1100 kr. Vil sjekke ut Skogstad når de kommer inn, men tror de også er litt stive og tunge til en 3-åring. I morgen skal jeg sjekke POP.
|
|
|
#312 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Skrik ut om hva du finner ut om Bergans da.
|
|
|
#313 |
|
Har hatt 6 eller er det 7 trolldresser og likt alle. Hatt med fast for, løst for og prinsessetroll vårdress. Alle har holdt tett. Usikker på om han må ha 98 eller 104. Den forrige han hadde var i 92, men nå er den for liten, for kort på ermene. Den kan jo kanskje kjøpes litt stor og snurpes inn slik at den kan brukes en stund. Årets så fine ut, så jeg må vel innom Baby Shop og se om de har fått dem.
|
|
|
#314 |
|
Har sett dem på bergans på facebook, nokså like vårdressene. Tipper de kommer i butikk snart.
|
|
|
#315 |
|
bits and pieces
|
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Så Bergans på butikken i går, eller var det høstdress?
|
|
|
|
#316 |
|
Trademark: Imperfection
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Jeg var på pop i dag, og de nye fargene var ikke verst altså! De hadde fått petroleum høstsett, lik isbjørn sin.
|
|
|
#317 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Det todelte settet i petrol er kjempefint ja. Skulle ønske de hadde dress i samme farge. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Jeg har kjøpt KappAhl-dresser til ungene i år. Fikk begge to med 25% avslag da de hadde et slikt tilbud nettopp. Synes de virka litt små i str. Endte opp med 110 til han på en meter og 116 til hun på 110 cm. De virka også ganske smale, men det passer i grunnen mine unger greit.
|
|
|
#319 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Kjøpt en Reimatec+ på SALG, kom på rundt 1200 kr, str 116 og spent på om den blir altfor stor. Fin er den ikke, men den er jo så god.
|
|
|
#320 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reima eller PoP vinterdress?Går du for praktisk istedenfor estetisk Teflona? Nå skuffer du. |
|
|
|
![]() |
|
|