Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 22:43   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg har nå skummet gjennom denne tråden, og føler meg fortsatt litt i tvil . Er det en intern spøk som har gått meg hus forbi, eller var det virkelig meningen at noen skulle påta seg oppgaven med å sørge for at alle innleggene på dette forumet var 100% fri for skrivefeil?

Med forbehold om at jeg har misforstått, jeg syns det siste er en elendig ide og reagerer omtrent som LilleTaylor på det. Jeg er ikke dyslektisk, ihvertfall ikke så vidt jeg vet. Jeg skriver sikkert ikke feilfritt og perkfet bestandig, ofte har jeg dårlig tid og syns det er viktigere å få sagt hva jeg mener enn å sitte og finpusse på setningene. Jeg foretrekker at eventuelle kommafeil får være der, og syns det er leit hvis noen plages så alvorlig av at andre har små skrivefeil at de må gi seg til å rette.

Jeg kom til å tenke på da min fars gamle minnebok dukket opp for noen år siden. Han hadde rettet det kameratene hadde skrevet, og gitt karakterer. Mange fikk karakteren "Ikke". Noen år senere ble han lærer.
Dette er også en form for retting som virker en smule, hva skal jeg si, utilbørlig kanskje.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.