|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Frp] Rett skal være rettJeg synes også at de bør få en sjanse til å vise at de kan forandre retorikken (i den grad det som kommer derfra kan kalles det). Det kan vel hende at det går hjem blant velgerne deres, selv blir jeg bare kvalm av å se dama, fordi jeg fortsatt mener at hun og FrP har vært i førersetet for å gjøre de brune holdningene bortimot stuerene.
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi. Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm. Sist redigert av Teflona : 02-08-11 kl 12:32. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fjellpiper
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettHarriet - jeg har ikke lyst til å klikke på videolenkene for å gi gjengen enda flere visninger. Har du sett dem? Kan du gi et kort sammendrag? Bildene gir meg frysninger, rett og slett. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
audio, video, disco
Sv: [Frp] Rett skal være rettKikket litt på lenkene, Tybring-Gjedde har jo samme syn på andre partier og tidligere og nåværende regjering som terroristen: de undergraver vår kulturarv OG de skjønner ingenting.
|
|
|
#25 |
|
Ekvilist
|
Sv: [Frp] Rett skal være rett
Så får jeg være motsatsen, selv om jeg normalt sett liker å gi folk en sjanse. Måten Siv formulerte seg på var ingen innrømmelse over å ha gjort noe galt, etter mitt syn. Hun er en øyetjener delux, og løgn og svada er noe hun har vist at hun er flink til å bidra med, spesielt i vanskelige situasjoner. Derimot er det flere andre i FrP som klarer å formulere seg både bedre og klokere om denne saken, og som jeg gladelig gir sjansen.
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Jeg orker ikke å lese selv, men har fått høre at facebookvenner har lagt ut lenker fra SIAN (eller hva det nå heter) hvor man nå stiller Ap og dets like ansvarlige for handlingen. Om Tybring-Gjedde tilhører disse folkene overrasker meg ikke det pøkk.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fjellpiper
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettJeg er med Irma her, jeg. Det var ingen innrømmelser av feil fra Jensen, bare en redsel for at noen skal bli sinte eller lei seg hvis hun fra nå av fortsetter å bruke samme ord som tidligere. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Frp] Rett skal være rettMen selv om hun ikke vil bruke ordene som "snikislamisering", så betyr jo ikke det at hun vil endre måten hun mener dette blir utført på?
|
|
|
#30 |
|
Epikur
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettJeg har lyttet meg gjennom de første tre, helt til jeg skulle begynne å tenke og skrive her. Det er Breiviksk tankegods, altså. Og en del eh..interessante historiske "fakta" om innvandring. Blant annet synes jeg han er veldig søt når han mener at indianere bare ble "fjernet" og at det går raskere for innvandrerne å fortrenge hvite europeere enn for den hvite mann å fjerne indianerne.
|
|
|
#31 |
|
Epikur
|
Å se på dette er bare bra, vi må finne ut hva de sier.
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettKanskje denne er bedre å se: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#33 |
|
audio, video, disco
Enig, det der mølet var verre enn jeg trodde. Fine "historiske" fakta.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettDette er kjent materiale ja. Fakta som ingen kan kjenne igjen peppet opp med følelser. Jeg diskuterte nettopp på nett med en gal dame. Hun mente at det i Norge i dag er 11000 mennesker som er tvangsinnlagt på psykiatriske institusjoner. (Hun mente også at bombingen i regjeringskvartalet var iverksatt av Stoltenberg selv for å kunne forlenge innsatsen i Libya og bistå med å undertrykke det Libyske folk og deres folkevalgte leder MG.) |
|
|
|
#36 |
|
audio, video, disco
Sv: [Frp] Rett skal være rettDet er ganske rart dersom 50 % av alle nyfødte i Nederland er muslimske, all den tid den muslimske befolkningen der er mellom 5 og 6 prosent.
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Ja, men det var mens du skrev dette innlegget det. Nå har det gått noen minutter, så nå er de nok oppe i nærmere 8 % snart. |
|
|
|
#39 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er ikke helt psykoklinkokostall, altså, det om tvungent psykisk helsevern. Ikke en hvilken som helst dag, til sammen, så klart, da har hun misforstått (eller er tullerusk). Det er også snakk om antall innleggelser, ikke personer, siden samme person kan legges inn flere ganger.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettHva? Kommer du her med fakta midt i min synsing!? Makan! |
|
![]() |
|
|