Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Transport t/r bursdag når det ikke feires hjemme?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-11, 20:15   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Transport t/r bursdag når det ikke feires hjemme?

Det skal jo ikke så veldig mye til før det ligger 20 min unna enten man skal gå, ta bussen eller bruke bilen. Det kommer selvfølgelig an på hvordan man regner de 20 minuttene, om det er 20 minutters transport eller om det er 20 minutter effektiv kjøring på motorveien. Jeg tror faktisk de fleste stedene bursdager arrangeres utenfor hjemmet her tar 20 minutter+ å komme seg til hvis det er litt trafikk. Men det er ikke fordi det er så veldig langt, det tar bare tid når mange biler kjemper om samme plassen. Og så kan man jo ta buss selvfølgelig, men det tar jo som regel lengre tid. Jeg bor ikke veldig sentralt, heller ikke på bøgda. 5 km unna sentrum omtrent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.