|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1161 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Vi syns det, ja. Men det finnes plenty gærninger som syns de bildene er skikkelig macho og staselige.
|
|
#1162 |
|
Bedreviter
|
Påfallende mange uskarpe bilder av en mann i bil i dag, ja. Jeg antar at de fleste journalister har samme syn på det med billedbruken. Og dessuten mistenker jeg at journalister flest ikke liker å føle seg manipulert og derfor også er mer enn villige til å bytte bilder. |
|
|
|
|
#1163 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er jo bra, men jeg syns det er synd at det tok dem så lang tid å komme til den konklusjonen. Jeg forstår at muligheten til veldig kul grafikk med Bildet Av Ondskapen Selv som illustrasjon var fristende, men dog.
|
|
#1164 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!De vil jo stadig ønske å bruke nye bilder for å ha nyhetsverdi. Så dermed vil det stadig dukke opp andre varianter. De første som kom hadde han jo passet godt på at skulle være lett tilgjengelig sånn at de ble brukt. |
|
|
#1165 |
|
Bedreviter
|
Jeg tror det var de eneste bildene som var tilgjengelig. Jeg leste et sted at han hadde gått aktivt inn for å fjerne alle bilder som ikke var disse promo-bildene. De byttet jo bilde så snart han viste nesa si og noen klarte å ta et nytt bilde av ham. |
|
|
|
|
#1166 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!De ble jo brukt til mye mer enn en nøktern fremvisning av "her er han", da. Helsider med det bildet der han poserer med våpen, og fancy illustrasjon av manifestet i bakgrunnen, liksom. Et reklamebyrå kunne ikke gjort det bedre.
|
|
#1167 |
|
intro
|
Den nesa som ifølge intervjuet med en kamerat av mannen skal ha gjennomgått en plastisk operasjon, ja.
|
|
|
#1168 |
|
tradisjonell figur
|
|
|
#1170 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg lurer på om det er en felles, redaksjonell beslutning, nemlig. Kanskje tatt i går, da hverdagen kom litt.
|
|
#1172 |
|
heimføing
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Journalisten har en sak om det med bildene hans. |
|
|
|
|
#1173 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Stanghelle og en eller annen ansvarlig i NRK sa iallefall i en debatt (i går?) at de ikke kom til å la drapsmannen få plassen i media som han har regnet med. Jeg antar at hans egne bilder innlemmes i dette.
|
|
#1175 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg er enig i konklusjonen din, han er lenger unna målet enn for en uke siden.
|
|
#1177 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7728731 |
|
|
|
|
#1178 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det hender folk ikke er like smarte ellers også. Hva i alle dager tenkte politiet med da de lot være å varsle naboene før de smalt av resten av eksplosivene på gården til ABB? |
|
|
#1179 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg har ikke fått med meg hva som til slutt var forklaringen. Men jeg tror nok mye skyldes at vi er litt ekstra på vakt nå.
|
|
#1180 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Robot har sjekket kofferten og de fann ikke noe. De tror det var en mann som hjalp en dame med bagasjen. |
|
|
![]() |
|
|