Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 00:03   #1161
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ang. bildebruk synes jeg på en måte at uniformsbildet og frimurerbildet var bedre å se enn de mer fjonge bildene av ham i dress og vanlige klær.
De to bildene i kostyme var så lite flatterende og så påfuglaktige at han bare ser latterlig ut.

Vi syns det, ja. Men det finnes plenty gærninger som syns de bildene er skikkelig macho og staselige.

Gammel 27-07-11, 00:16   #1162
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har bare sjekket Dagbladet i dag, men de hadde ikke brukt noen av propagandabildene i dag. Hvordan er det med de andre avisene?

Påfallende mange uskarpe bilder av en mann i bil i dag, ja. Jeg antar at de fleste journalister har samme syn på det med billedbruken. Og dessuten mistenker jeg at journalister flest ikke liker å føle seg manipulert og derfor også er mer enn villige til å bytte bilder.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 00:21   #1163
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo bra, men jeg syns det er synd at det tok dem så lang tid å komme til den konklusjonen. Jeg forstår at muligheten til veldig kul grafikk med Bildet Av Ondskapen Selv som illustrasjon var fristende, men dog.

Gammel 27-07-11, 00:24   #1164
Slettet bruker
Passiv

Standard

De vil jo stadig ønske å bruke nye bilder for å ha nyhetsverdi. Så dermed vil det stadig dukke opp andre varianter. De første som kom hadde han jo passet godt på at skulle være lett tilgjengelig sånn at de ble brukt.

Jeg tror igrunnen ikke det er mange der ute som føler noe annet enn sjokkert lattermildhet over de utrolig patetiske bildene han har fått ordnet altså. Eller hvordan gikk det med vår russiske storsjarmør med kontaktannonsene og interiøret? Fikk han drømmedama?

Hjemmelaget uniform med gardintau på og medaljer han har klippet ut selv - du skal være mer enn normalt skrudd før du ser opp til det. Det blir aldri like bra som lusekofta til Toska, for å si det sånn.

Gammel 27-07-11, 00:27   #1165
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo bra, men jeg syns det er synd at det tok dem så lang tid å komme til den konklusjonen. Jeg forstår at muligheten til veldig kul grafikk med Bildet Av Ondskapen Selv som illustrasjon var fristende, men dog.

Jeg tror det var de eneste bildene som var tilgjengelig. Jeg leste et sted at han hadde gått aktivt inn for å fjerne alle bilder som ikke var disse promo-bildene. De byttet jo bilde så snart han viste nesa si og noen klarte å ta et nytt bilde av ham.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 00:29   #1166
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

De ble jo brukt til mye mer enn en nøktern fremvisning av "her er han", da. Helsider med det bildet der han poserer med våpen, og fancy illustrasjon av manifestet i bakgrunnen, liksom. Et reklamebyrå kunne ikke gjort det bedre.

Gammel 27-07-11, 00:30   #1167
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millionæren, her.

Jeg tror det var de eneste bildene som var tilgjengelig. Jeg leste et sted at han hadde gått aktivt inn for å fjerne alle bilder som ikke var disse promo-bildene. De byttet jo bilde så snart han viste nesa si og noen klarte å ta et nytt bilde av ham.

Den nesa som ifølge intervjuet med en kamerat av mannen skal ha gjennomgått en plastisk operasjon, ja. Både panne, nese og hake skal visst ha fått gjennomgå.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 00:31   #1168
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den nesa som ifølge intervjuet med en kamerat av mannen skal ha gjennomgått en plastisk operasjon, ja. Både panne, nese og hake skal visst ha fått gjennomgå.

og solarium og "lett make up" før selve fotosjuten. Jeg lurer på hva fotografen tenkte ...

Gammel 27-07-11, 00:32   #1169
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg er helt enig, altså, men jeg trøster meg med at de fleste nok er ferdig med å bruke i alle fall duske-bildene nå.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 00:33   #1170
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg lurer på om det er en felles, redaksjonell beslutning, nemlig. Kanskje tatt i går, da hverdagen kom litt.

Gammel 27-07-11, 00:36   #1171
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Skulle ikke forbause meg det minste.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 00:43   #1172
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Journalisten har en sak om det med bildene hans.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 00:53   #1173
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stanghelle og en eller annen ansvarlig i NRK sa iallefall i en debatt (i går?) at de ikke kom til å la drapsmannen få plassen i media som han har regnet med. Jeg antar at hans egne bilder innlemmes i dette.

Jeg blir veldig glad hvis media lar salgstall og sensasjonsjournalistikk blir andreprioritet framover. Det ser foreløpig lovende ut.

Gammel 27-07-11, 01:02   #1174
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Om noen skulle føle for å være litt kreative kan man jo alltids retusjere et par bilder og noen avsnitt og gjøre som disse.

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 08:19   #1175
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neinei - dette var ikke planen. Planen var endring av Europa - dette skulle bare starte endringen. Nå skulle det komme revolusjon og så en ny verdensorden hvor muslimene ikke lenger skulle eie Europa.

Det var virkelig ikke en plan man kan si han vil lykkes med. Målet hans er stusselig langt unna. Sårene som er etter ham er alvorlige og dype - men målet hans er lenger unna nå enn for en uke siden.

Jeg er enig i konklusjonen din, han er lenger unna målet enn for en uke siden.

Det er beksrivelsene dine jeg reagerte på. Jeg vil ikke bruke ordet stusselig om en plan der et av virkemidlene for å nå målet er bombing og drap av uskyldige mennesker. Virkemidlene er så horrible at planen er ond. Målsettingen er heldigvis langt unna.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 08:37   #1176
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Mistenkelig koffert på Oslo S i dag - bussen til mannen kjørte bare rett forbi.

Gammel 27-07-11, 09:19   #1177
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7728731

Vil det ingen ende ta
Jeg håper at det er skapsidioter som nå skal liksom skremmes.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 11:21   #1178
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det hender folk ikke er like smarte ellers også. Hva i alle dager tenkte politiet med da de lot være å varsle naboene før de smalt av resten av eksplosivene på gården til ABB?
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10080836

Gammel 27-07-11, 11:35   #1179
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7728731

Vil det ingen ende ta
Jeg håper at det er skapsidioter som nå skal liksom skremmes.

Jeg har ikke fått med meg hva som til slutt var forklaringen. Men jeg tror nok mye skyldes at vi er litt ekstra på vakt nå.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 11:48   #1180
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har ikke fått med meg hva som til slutt var forklaringen. Men jeg tror nok mye skyldes at vi er litt ekstra på vakt nå.

Robot har sjekket kofferten og de fann ikke noe. De tror det var en mann som hjalp en dame med bagasjen.

Blir sikkert noen runder der alle er ekstra på vakt.

Christa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.