|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#821 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Da er vi på plan ja. |
|
|
#822 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Har dere noengang diskutert med umodne ungdommer som kan finne på å si at de beundrer Hitler fordi han fikk utrettet så mye? Hos noen går det over til å ta inn større deler av ideologien, andre vokser det av seg. Jeg håper inderlig at vi kan unngå at det skapes et bilde av at ABB er intelligent og handlekraftig. Som SF sier; han er målrettet mann på bærtur med et totalt forvridd syn på verden.
|
|
#823 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Han er ikke en mann som hadde gjort det godt på enhver arena, nei. Virkelig ikke. Der en mann man ellers vil si er intelligent kan klare seg bra uansett hvor man planter ham så er det at man sier at denne her er smart mer som i at man er overrasket over fraværet av direkte klønethet tatt i betraktning det lave emosjonelle funksjonsnivået. |
|
|
#824 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Mann er her kjønnsnøytralt. |
|
|
#825 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja det har jeg. Ungdommer som skårer høyt på IQ og som sikkert kan kalles intelligente, men de er umodne. Jeg synes ofte at IQ og gamle målestokker for intelligens blir brukt veldig feil. Å være intelligent i betydning å skåre godt på IQ og å være dyktig i matematikk, logiske tester og teori behøver ikke å si noe om modenhet og evnen til å koble informasjon. |
|
|
|
|
#826 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg skulle ønske man fikk tatt noen uflatterende bilder av ham. Gjerne etter ti timer i avhør. Så kunne man bruke dem, i stedet for "glansbildene" han selv har tatt for å fremstille seg i media. Jeg blir kvalm av dem.
|
|
|
#827 |
|
Passiv
|
Der er jeg ikke enig. Jeg syns det er greit å vise frem at svigermors drøm kan være en sånn gjøk. |
|
|
#828 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja, og nå har vi sett det. Men jeg ønsker ham ikke fremstilt som kriger og soldat. Han er en feiging, som har kledd seg ut. La oss se ham uten kostyme.
|
|
|
#829 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Feiging, helt klart. Han har gått rundt på en øy og skutt unger. Herregud - det blir ikke mer ynkelig enn det altså. |
|
|
#830 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Her er en kommentar fra en journalist sm vet mye om de ideologiske landskape Breivik beveget seg i (beklager hvis den har vært lenke til før):
|
|
#832 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Det bildet av han i hvit og lyseblå frimurerdrakt (?) er da særdeles lite flatterende. Jeg trodde ikke helt det var samme mann som på publisitetsbildene hans først. Synes det illustrerer godt at et menneske kan ha mange sider.
|
|
#833 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
|
|
#834 |
|
Einsam
|
Det stemmer nok som Minni sier, at mld om skyting ikke ble motatt av politiet før nærmere halv seks. |
|
|
|
|
#836 |
|
|
Den gleden bør han ikke få nei. |
|
|
|
|
#837 |
|
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg kjenner ikke fengselssystemet og domstolene særlig godt. Kan man fradømmes retten til å bruke internett innenfor murene? Er det kontroll på hva innsatte gjør på nettet? |
|
|
|
|
#838 |
|
Passiv
|
|
|
|
#839 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Ja, og det Teofelia sier.
|
|
#840 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Men er det ikke en wow-faktor her, da? Jeg leser at flere mener at man ikke bør skrive noe om det, men jeg tror ikke det har noe å si fra eller til. Det blir på et så lavt og ubetydelig nivå tatt planene hans i betraktning.
![]() |
|
|