|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!"Om du tenker å bruke dagens ufattelig hendelser som bakgrunn for rasistiske utsagn, vil jeg sette pris på om du sletter meg fra vennelisten din først. Takk" |
|
|
|
|
#282 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er registert og klar til å gi ved behov, ser ingen ting på sidene til sykehuset mitt, men det ringer vel.
|
|
#283 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg håper virkelig at øyenvitneskildringene fra Utøya er sterkt overdrevet. Dette er helt grotesk. Skyte ungdommer på sommerleir. |
|
|
|
|
#284 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Man er rimelig dust om man nå - etter at det er kommet fram at det er en person med "norsk/nordisk" utseende som er tatt etter hendelsen på Utøya - fortsetter med rasistiske utsagn, altså!
|
|
#285 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Denne er nå delt på min vegg.
|
|
|
#286 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg pleier ikke å kopiere statusmeldinger, men denne har jeg nå kopiert fra boren min.
|
|
#287 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns ikke det er drøyt i det hele tatt. Hadde min bestemor kommet med rasistisk gørr i en situasjon som dette hadde hun fått så hatten passer, og venner hadde blitt kuttet tvert. Selvfølgelig kommer mange slike kommentarer av ignoranse, det gjør det ikke noe bedre. Da får de søren meg sørge for å oppdatere hodet sitt litt.
|
|
#291 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er tidligere blodgiver på Ullevål og ble dermed godkjent sammen med mannen som blodgiver på Haukeland. (Vi er A og 0) Vi skal opp dit i morgen og gi.
|
|
#292 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ser på nyhetene nå at blodbankene i Oslo oppfordrer alle med blodtype 0 og A om å melde seg. Og at det er ni som er skadet og fløyet til sykehus. Så ufattelig tragisk å angripe en uskyldig ungdomsleir. |
|
|
|
|
#293 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg skal til Lillestrøm på mandag, kanskje jeg burde ta kontakt med sykehuset der?
|
|
|
#294 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Uansett hvem det er, så synes jeg det er skummelt at vedkommende har fått tak i utstyr som gjorde at han så ut som en politimann...
|
|
|
#295 |
|
Salt in the rainbow
|
Sa de ikke bare 0, da? Jeg ringer nok i morgen uansett.
|
|
#296 |
|
Salt in the rainbow
|
Men det at han var blond og av nordisk utseende utelukker jo hverken det ene eller det andre. Han kan jo ha blitt rekruttert av hvem som helst.
|
|
#298 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Fy f***, jeg griner. Dette er så fælt. Og så fine, fine byen vår.
|
|
#299 |
|
Einsam
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!http://www.dagbladet.no/2011/07/22/n...ytog/17418881/ |
|
|
|
|
#300 |
|
Sviiisj!!
|
Bare hvis du allerede er blodgiver. De har ikke kapasitet til å sette i gang screening av nye blodgivere. Spar dem for den ekstra telefonen nå, og meld deg som blodgiver om en stund.
![]() |
|
|