|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
|
|
#242 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
I dette tilfellet er desverre terrorister sidestilt med ikke hvite innvandrere med annen religion, da i hovedsak muslim)
|
|
#243 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Er det sju på Utøya og sju av bomben, eller er nyhetene blitt blandet sammen?
|
|
#244 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oj. De benekter jo stadig at de har fått noen form for varsel. |
|
|
|
|
#245 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Svoger er paa ambulansejobb i dag (ikke sjaafoer, men "mannskap" eller hva man kaller det), og er paa Utoeya naa. I foelge ham er 30-50 skutt...
|
|
#246 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er 7 i Oslo, så vidt jeg kan skjønne. Det står ingenting om antall på Utøya.
|
|
#247 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er bare tragisk og trist. Jeg er utrolig lei meg og kjenner meg utrolig tom. Nyhetene er på og det er virkelig vanskelig å ta inn all informasjonen.
|
|
#248 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er helt uvirkelig. Jeg har en i familien som jobber i Nærings- og handelsdepartementet og kjenner jeg fryser litt ekstra på ryggen. |
|
|
|
|
#249 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!For de som er registrerte blodgivere, er det stort behov for mer blod, men de tar kun imot de som alt er registrerte på Haukeland ihvertfall, og etterlyser blodtype 0- og A-. Syns det er leit at eg ikkje kan melde meg, for eg har 0-, men er ikkje registrert.. |
|
|
|
|
#250 |
|
maler
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!NÅ fikk jeg tv-signaler igjen etter mange dager uten tv. Herlighet for noen bilder!
|
|
#251 |
|
Hvor: østfold
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Våre er i orden også på leir. Jeg synes seff at bomben i Oslo er forferdelig, men på en rar måte ventet ikke greit men ikke overraskende,men jeg klarer ikke å forstå hva som har skjedd på utøya ennå...Det er KIDS for "#¤%&/()(/& det betyr ikke at det er verre osv. for all terror er forkastelig men dette klarer jeg ikke å forholde meg til rasjonellt akkurat nå.
|
|
#252 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har 0-. Burde jeg ringe blodbanken?
|
|
|
#253 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Dette er helt uvirkelig. Jeg var på jobb i sentrum da det smalt. Satt på kontoret og kjente trykket, vinduene bulet. Vinduene over gata var knust. Da vi sjekket nettet og etter å ha vært oppe på takterrassen og sett ødeleggelsene på regjeringsbygget, fant vi ut at det lureste var å dra hjem. Og det var lurt. Det er først nå jeg ser hvor alvorlig dette er. Etter det jeg vet er ingen av mine kolleger skadet. Mine tanker går til dem som har blitt hardest rammet av dette.
|
|
|
#255 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har helt vondt i hjertet og knuten i magen vokser.
|
|
#257 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har vært blodgiver, men det er mange år siden...
|
|
|
#258 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Om du er registrert ja. Det tar for mye tid å registrere nye nå |
|
|
|
|
#259 |
|
Hvis du er registrert blodgiver så kan du ringe. I Bergen er det åpent fra kl. 10.00 i morgen for alle som er registrerte blodgivere og har blodtype 0- eller A-.
|
![]() |
|
|