Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Opprinnelig lagt inn av Urt, her.
Eg er ein av dei som ikkje seier så mykje. Dei gongane eg har prøvd, føler eg ofte at kommentaren blir oversett eller blir latterliggjort. Og dermed trekker eg meg vekk. Burde nok vert tøffare og markert meg litt tydligare, men det er lettare å berre trekke seg. Når ein i tillegg sliter litt med å skjønne komma reglar og orddeling, så blir det ofte dobbelt så vanskelig å hiva seg inn i diskusjonen. Ein vil jo helst at folk skal legga merke til innhaldet i innlegget, ikkje rettskrivinga ( sjølv om det i ein del tilfelle, har noko å sei for innhaldet ) Men i løpet av den tida eg har vert medlem her så har eg likevel klart å samle nokre poeng her og der.
Men hva mener du egentlig med at du føler kommentarer blir oversett?
Jeg har sett flere brukere klage på at de får dårlig eller lite respons på innlegg eller bidrag, og ofte trekkes konklusjonen at de dermed ikke er ”verdsatte” brukere. Jeg tror dette er en veldig feil konklusjon å trekke og er ganske sikker på at du er en bruker som veldig mange setter pris på.
Dette med rettskriving kjenner jeg meg heller ikke igjen i, men er jo noe mange klager på. Mener du da at man blir uthengt offentlig for språkfeil eller man får korreks på prikk? Jeg skriver jo elendig norsk etter 20 år med utelukkende engelsk som arbeidsspråk, og får ofte kommentarer på det, men har faktisk aldri fått det er på FP.
Så det er nok veldig individuelt hvordan man opplever disse tingene som FP ofte kritiseres for.