|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserHar kortet, men hadde glemt av det. Nå er det funnet frem og skal legges i lommeboka slik det blir med på ferieturen i sommer. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserJeg ble akutt og alvorlig syk i Danmark på ferie og skulle ønske at jeg hadde hatt kortet. Forøvrig bare godt å si om sykehus der, som hotel i forhold til her i landet.
|
|
|
#46 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserOg der var det bestilt. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserJeg visste det var noe jeg hadde glemt på ferielista mi. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserVi har det alltid med, selvsagt.
|
|
|
#49 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserTakk for påminnelse |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiser
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserVi pleier å ha slike, men nå tror jeg de har gått ut på dato, så dette var en nyttig påminnelse om å sjekke det. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserVi hadde lagt de gamle på et lurt sted i fjor, og dessuten trengte vi jo til minsten, så jeg gikk inn og bestilte til hele familien. Fikk kortene etter 3 dager, og da var minsten såvidt 2 mnd, så de fikser det og ja.
|
|
|
#53 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserJupp, det kortet har vi med. Har nettopp fått nytt til 15-åringen som skal til London på klassetur til høsten.
|
|
|
#54 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Dette kortet MÅ du ha med på utenlandsreiserJeg må fornye mitt kort, barnas er fornyet.
|
|
![]() |
|
|