|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barnJeg setter utrolig stor pris på den årlige sommerfesten i barnehagen, hvor de ansatte i samarbeid med FAU og foreldre deltar i forberedelser og arrangement. Det begynner kl. 16 og slutter kl. 18.30, og oppmøtet er utrolig bra med søsken, besteforeldre og diverse annet medplukk.
![]() |
#82 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barnJepp, travle tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barn
He, he. Jeg husker at du syntes det var veldig skummelt da jeg fortalte at vi stemplet inn og ut på jobb. Nå er det du som gjør det og jeg som ikke gjør det. Jeg husker at jeg var fornøyd da, og jeg kjenner at jeg savner det litt nå. Samtidig som det er deilig at ingen leker "storebror ser deg".
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barnKjenner meg igjen. Men egentlig er det ikke noe man trenger å ha dårlig samvittighet for. Jeg kjenner at jeg ikke blir spesielt irritert om vi må ta litt hensyn til at noen stadig kommer seint eller går tidlig. Helt greit egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvsagt, men akkurat som at andre må jobbe lenger innimellom tenker jeg at barnehageansatte kan gjøre det. Selvsagt ikke på alle "ekstra" ting, f.eks tenker jeg at foreldresamtale er noe som må ligge innenfor åpningstiden i bhg.
![]() |
![]() |
#86 |
Tittel og tittel....
|
Vi gjør jo det, vi har personalmøter en gang i mnd, vi har foreldremøter en eller 2 ganger i året. I tillegg til annen overtid pga f.eks personalmangel.
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vår begynte kl 14 og de fleste gikk vel hjem noe etter kl 17. Bhg stenger egentlig 16.30. Ellers er alle foreldresamtaler i bhg sin åpningstid. Vi har påskefrokost, FN dag (starter rundt 15 så vidt jeg husker, muligens noe før) og Luciatog (08:00). Andre foreldrekaffe arrangementer har vi ikke. Så er det et foreldremøte ved oppstart på nytt bhg år, kveldstid.
![]() |
#88 |
maler
|
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barnSkolen er mye greiere synes jeg. Det er jo en og annen samtale med lærer, men utover det foregår alt etter skoletid. De har åpen skole en ettermiddag i året, da er det litt hesblesende oppstart kl 1530, men ellers er det fritt for arrangementer i arbeidstiden. Barnehagen kan være ganske vanskelig sånn sett, med foreldrefrokoster, konsert på kjøpesenteret, førskolesamling, sommerfest, lucia, julefrokost, påskefrokost, foreldrekaffe, FN-dag og hva-har-du-slags dag. I tillegg til foreldresamtaler som jeg pliktskyldigst skriver meg opp på, selv om det ikke er så veldig mye som kommer frem der som regel.
![]() |
#89 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barnHjemmekontor og fleksitid gjør alt så meget bedre for min del - jeg er glad for at både jeg og manne har det - om bare mannen har hatt det, tror jeg det har endt opp som en konfliktfelle.
![]() |
|
|