Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-11, 12:22   #441
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvem er Diva?

Albertine...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 12:25   #442
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Også får jeg lyst til å melde meg ut av hele internettet hver gang det diskuteres prikker og poeng og noen drar kortet om Den Populære Gjengen som lever livet sitt for å kunne prikke hverandre her inne. Kjøtthuer, tenker jeg.

Takk!

Gammel 14-06-11, 13:00   #443
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke de justeringene. Hvor har det egentlig blitt justert? Hvordan kan jeg plutselig gi et par poeng mer nå enn før? Dette er rett og slett mystisk.

Gammel 14-06-11, 13:36   #444
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HP er enda ikke helt klar med justeringen, tror jeg, så det endelige resultatet er ikke helt klart. Jeg er overbevist om at han kommer med en redegjørelse på Informasjon når han er klar. Frem til da får vi bare leve i spenning, jeg har notert at jeg har gått opp og ned og opp og ned og opp igjen i ryktestyrke de siste dagene. Det er nesten som en berg-og-dal-bane.

Gammel 14-06-11, 13:36   #445
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi venter i spenning på det nye regnestykket som HP lovde å publisere....

Gammel 14-06-11, 13:52   #446
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde vært kult om det regnestykket inneholdt en RAND(x).

Gammel 14-06-11, 14:25   #447
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

HP er enda ikke helt klar med justeringen, tror jeg, så det endelige resultatet er ikke helt klart. Jeg er overbevist om at han kommer med en redegjørelse på Informasjon når han er klar. Frem til da får vi bare leve i spenning, jeg har notert at jeg har gått opp og ned og opp og ned og opp igjen i ryktestyrke de siste dagene. Det er nesten som en berg-og-dal-bane.

Noe merkelig skjer iallfall, jeg har fått to blågrå prikker de siste dagene og ingen endring i poengsum. Begge prikkene er fra folk som har vært på FP lenge og som har mange grønne under avataren sin.

Gammel 14-06-11, 14:30   #448
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Noe merkelig skjer iallfall, jeg har fått to blågrå prikker de siste dagene og ingen endring i poengsum. Begge prikkene er fra folk som har vært på FP lenge og som har mange grønne under avataren sin.

I underforum der man ikke får/gir poeng for prikker er prikkene blågrå.

Gammel 14-06-11, 14:32   #449
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

I noen underforum er ikke prikkene poenggivende, og blir derfor blågrå, sånn har det vært før og sånn er det fortsatt. Det gjelder blant annet dette underforumet, og så er jeg usikker på hvilke andre, men det er noen andre. :gammel og glemsk: Det blir sikkert også forklart av HP når han er ferdig med justeringen.

Grunnen til at justeringen tar litt tid er at han eksperimenterer litt med formelen, som inneholder blant annet variablene tid, prikkepoeng og antall innlegg, for å få et så rettferdig system som mulig. Det har i en periode vært litt sånn at poengkurven var ganske slak, sånn at det skulle veldig mye til både i forhold til antall år som medlem, antall poeng og antall innlegg for at man skulle kunne gi mer enn 2-3 poeng. Nå ønsker vi å få til en jevnere fordeling, og da må vi prøve oss litt frem for å finne riktig sammensetning.

Gammel 14-06-11, 14:39   #450
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det bør gis ekstrapoeng for å skrive høyesterettsjustitiarius ofte. Da vil både Maverick og noen nærme seg 42 poeng ganske raskt. Få det med i formelen, HP!

Gammel 14-06-11, 14:42   #451
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar Adrienne og Kirsebær!

Jeg har visst aldri sagt noe smart i et ikke poenggivende-forum før, :-D

Gammel 14-06-11, 15:13   #452
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyesterettsjustitiarius!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:20   #453
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, også må det selvfølgelig gis ekstrapoeng til de som har et nick som blir nevnt ofte.

Gammel 14-06-11, 15:20   #454
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyesterettsjustitiarius.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:36   #455
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hva skjer når man skriver høysterettsjustitiarius da? Får man blomster eller kaktus?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:43   #456
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det bare en måte å finne ut av på, Cuyahoga.

Gammel 14-06-11, 15:46   #457
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjentar; det er jeg som har hevd på ordet Høyesterettsjustitiarius. Det var jo min yrkesdrøm fra før jeg kunne snakke rent .... og jeg er (heldigvis) noe helt, helt annet i dag.

Gammel 14-06-11, 15:49   #458
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Gammel 14-06-11, 15:54   #459
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Tore Schei.

(Må ikke blandes med Tore Tvedt. )

Gammel 14-06-11, 15:54   #460
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er det bare en måte å finne ut av på, Cuyahoga.

... skikkelig stødig med preposisjonene mine i dag, ser jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.