|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#442 |
|
ctrl+z
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Takk!
|
|
|
#443 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg skjønner ikke de justeringene. Hvor har det egentlig blitt justert? Hvordan kan jeg plutselig gi et par poeng mer nå enn før? Dette er rett og slett mystisk.
|
|
|
#444 |
|
Hertuginne
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniHP er enda ikke helt klar med justeringen, tror jeg, så det endelige resultatet er ikke helt klart. Jeg er overbevist om at han kommer med en redegjørelse på Informasjon når han er klar. Frem til da får vi bare leve i spenning, jeg har notert at jeg har gått opp og ned og opp og ned og opp igjen i ryktestyrke de siste dagene. Det er nesten som en berg-og-dal-bane.
|
|
|
#445 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniVi venter i spenning på det nye regnestykket som HP lovde å publisere....
|
|
|
#447 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noe merkelig skjer iallfall, jeg har fått to blågrå prikker de siste dagene og ingen endring i poengsum. Begge prikkene er fra folk som har vært på FP lenge og som har mange grønne under avataren sin.
|
|
|
|
#448 |
|
Guardian of the galaxy
|
I underforum der man ikke får/gir poeng for prikker er prikkene blågrå.
|
|
|
#449 |
|
Hertuginne
|
I noen underforum er ikke prikkene poenggivende, og blir derfor blågrå, sånn har det vært før og sånn er det fortsatt. Det gjelder blant annet dette underforumet, og så er jeg usikker på hvilke andre, men det er noen andre. :gammel og glemsk: Det blir sikkert også forklart av HP når han er ferdig med justeringen.
|
|
|
#450 |
|
This is normal!
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg synes det bør gis ekstrapoeng for å skrive høyesterettsjustitiarius ofte. Da vil både Maverick og noen nærme seg 42 poeng ganske raskt. Få det med i formelen, HP!
|
|
|
|
#451 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniTakk for svar Adrienne og Kirsebær!
|
|
|
|
#453 |
|
This is normal!
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJa, også må det selvfølgelig gis ekstrapoeng til de som har et nick som blir nevnt ofte.
|
|
|
|
#454 |
|
kamerat
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniHøyesterettsjustitiarius.
|
|
|
#457 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg gjentar; det er jeg som har hevd på ordet Høyesterettsjustitiarius. Det var jo min yrkesdrøm fra før jeg kunne snakke rent .... og jeg er (heldigvis) noe helt, helt annet i dag.
|
|
![]() |
|
|