Sv: Medlemssalong II
Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.
Jeg vet da det. Men det er også en kjent sak at man prikker de man kjenner mer osv. Og man får prikker i retur.
Er det en kjent sak, altså? Jeg pleier aldri å "takkeprikke", og jeg tror knapt jeg kan huske å ha fått noen "takkeprikker" heller. Jeg prikker sikkert oftest dem jeg kjenner best, men det henger sammen med at jeg oftere leser det de skriver, fordi vi oftere deltar i de samme diskusjonene. Men jeg prikker ofte folk jeg ikke kjenner - hvis jeg ser et godt innlegg fra en ny bruker, er det mye større sjanse for at jeg gir det en prikk, enn hvis det er en gammel kjent som jeg er "vant" til at pleier å skrive ting jeg setter pris på.
Vil noe skrive tusen innlegg med "enig" eller "klem" så syntes jeg faktisk de fortjener en premie 
Det er bare å sette i gang og prikke slike innlegg, hvis du synes det. Jeg synes ikke det er noe å oppmuntre. Det ville blitt drepende kjedelig her inne hvis mange holdt på slik.
Noen er ikke like flink til å formulere seg, så jeg syntes det blir dumt å kreve en viss "kvalitet" over innleggene da.
Javel.