Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 23:11   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg er tilhenger av kvalitet, derfor kaster jeg ut konseptet: "Rykte/antall innlegg-ratio". Ett knakende godt innlegg er nok

Og når det gjelder M2: Hva med manuell godkjenning/søknad dersom man tilfredstiller kravene? Det er jo ikke sååå mange folk her inne, blir det så mye jobb på moddene? Det blir jo en knakende morsom jobb? "Begrunn hvorfor akkurat DU burde få tilgang til M2", "Nevn 3 gode innlegg du har skrevet", "Når rødprikket du sist og hvorfor", "Har du referanser fra minst 3 andre brukere og er det greitt at vi sender dem PM", "Finn 5 feil i denne setningen: "Jeg er sjempe gla i morsmelk erstatning å jeg er ingen dårlig mor"

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.