Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov her
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Nei, den skal ikke sitte slik, og det var ikke pent. Hun kommer unna med det, siden hun har så god figur og flotte pupper i seg selv, men det hadde vært mer kledelig med en BH som satt slik den skulle. BH-en skal ganske riktig ha spilene der puppen begynner.
Hvilken BH-størrelse bruker du? Og har du fått målt og tilpasset størrelsen din i en skikkelig undertøysbutikk? Hvis du ikke finner en BH som passer, tyder det normalt på at du bruker feil størrelse eller feil type BH.
Jeg har aldri fått målt og tilpasset. Jeg har aldri kjøpt en dyr BH, og kommer sikkert ikke til å gjøre det ever. Jeg antar at jeg har funnet riktig cup (har beveget meg oppover etter flere år med dobbeltpupp), men at jeg sikkert skal ned i omkrets. Fordi jeg ikke finner noe jeg liker sprader jeg liksågodt rundt i slitte ammeBH-er som er de eneste som har sittet ok på meg. Jeg sluttet å amme for ... 2 år og 4 måneder siden. 
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Om det er en blindtarmoperasjon eller keisersnitt er i og for seg irrelevant. Hun har etterhvert en kropp som har levd noen år og hun er lenger helt lik flertallet av undertøysmodeller. Så jeg liker at hun allikevel stiller opp.
Sånn for å kverulere: det arret fikk hun nok som barn (mtp hvor stort det er nå og hvor langt det er mellom arrene etter stingene). Dvs at hun hadde det arret også i sin tidligere modellkarriere.