|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov her
Nei, den skal ikke sitte slik, og det var ikke pent. Hun kommer unna med det, siden hun har så god figur og flotte pupper i seg selv, men det hadde vært mer kledelig med en BH som satt slik den skulle. BH-en skal ganske riktig ha spilene der puppen begynner. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Nei. Ikke her, i alle fall, da blir bare skåla latterlig stor. Noe av det sitter jo vitterlig også fast i armen.
|
|
|
|
#24 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herHun har langt fra saggemage og hengerumpe. Hun er lekker!
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det var vel for godt til å være sant. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJeg synes dette blir hakket verre enn når slanke jenter sitter å klager over hvor feite de har blitt, klemmer rundt en liten hudfold og okker seg høylydt, mens det sitter en som virkelig er overvektig ved siden av å føler seg ille tilmote.
|
|
|
#27 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herEgentlig er jeg enig med Java, ser jeg. Sørland har definitivt "hengemage" når man sammenligner med det som er standard for undertøysmodeller (og det er det jo forståelig at hun gjør). Og jeg synes også det er beundringsverdig at hun vil vise frem kroppen sin slik. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Jeg kan se ørlite grann fett under navlen der, kanskje, men derfra til "sagge- eller hengemage" er det noen sjumilssteg, altså. At hun er undertøysmodell etter å ha fått barn, og med arr og det hele, synes jeg også er flott, men ordbruken er ikke videre treffende av den grunn. (En av de andre damene der, hun med fjøra, er da for øvrig betraktelig større enn Sørland. Undertøysmodeller er vel sjelden helt skrapa, er de det, da?)
|
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Nei, det var skrevet med store hermetegn altså. Og det var mye viktigere for meg å poengtere at jeg synes hun er tøff som stiller opp slik, enn å poengtere for en enorm mage hun har. Men jeg kan altså skjønne at hun kan komme på å se seg selv slik. (Det skal ikke store "feilene" til før en kvinne finner feil ved kroppen sin, som kjent.) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJeg er i utgangspunktet ikke for å kommentere andres kropper i det hele tatt, det er for det meste ikke særlig interessant, men jeg synes også hun burde tenkt seg om og formulert seg annerledes. Jeg tviler ikke på at hun merker stor forskjell på kroppen etter fødsel, og det må hun gjerne få gi uttrykk for for min del, men som det nevnes er det noe med ordbruken og hvordan den kan oppfattes av andre. Hun har jo slett ikke saggemage, selv om den nok både føles og ser annerledes ut enn den pleide.
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herMatilda sier det bra. Sørland har vært lenge nok i medias søkelys eller hva det nå heter til å vite at hun må veie sine ord litt mer. Men kred for å vise arr, altså!
|
|
|
|
#32 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herER det et keisersnittarr?
|
|
|
#33 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Det jeg kommenterte er at det synes at hun er 30-ish og har vært gravid. Det har ingenting med om hun er skrapa eller har noen gram fett å gjøre. Hun er nydelig, og jeg synes det er flott at en voksen dame også viser undertøy. Ordbruken er uheldig, men som Teo skriver, det skal ikke så mye til før en kvinne finner feil på sin egen kropp.
|
|
|
#34 |
|
intro
|
Det var da også Teo jeg svarte.
|
|
|
|
#35 |
|
Dig for victory!
|
Det stopper kanskje midt på der?
|
|
|
|
#36 |
|
Har bakt søte kaker
|
Neida, arret er greit i og for seg, men det har ikke noe med hengemage og saggerumpe å gjøre. Jeg synes det er flott at modeller kommer tilbake i form igjen etter fødsel, og at de sier at kroppene deres også har forandret seg. Det er likevel langt derfra til hengemage altså.
|
|
|
#37 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJepp, det har hun ikke, det er vi enige om.
|
|
|
|
#38 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herDet er vel ikke et keisersnittarr. Ser ihvertfall veldig forskjellig ut fra mitt, tror ikke de kan hente babyer ut gjennom et lite skrått snitt på siden. Det ligner på blindtarmarret som mannen min har. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fabelaktig
|
|
![]() |