Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jada, flere med eksponeringsbehov her

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 13:07   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov her

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Nå skal jeg spore av tråden fullstendig:

Det bildet av damen i selve artikkelen, med hvitt undertøy og en fjærboa - er det meningen at man skal ha BH-en så langt nede? Jeg vil ha spilene helt under der puppene starter. Men det er kanskje feil? Er det derfor jeg ikke får noen BH-er til å sitte særlig godt på meg?

Nei, den skal ikke sitte slik, og det var ikke pent. Hun kommer unna med det, siden hun har så god figur og flotte pupper i seg selv, men det hadde vært mer kledelig med en BH som satt slik den skulle. BH-en skal ganske riktig ha spilene der puppen begynner.

Hvilken BH-størrelse bruker du? Og har du fått målt og tilpasset størrelsen din i en skikkelig undertøysbutikk? Hvis du ikke finner en BH som passer, tyder det normalt på at du bruker feil størrelse eller feil type BH.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:08   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:ignorerer påstander om Sørlands heng både her og der:

Gammel 25-05-11, 13:09   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Huff, sånn får jeg fort. Trodde egentlig det var flesk jeg, siden jeg ikke hadde det tidligere. Så større skål og mindre omkrets kan få "flesket" vekk?

Nei. Ikke her, i alle fall, da blir bare skåla latterlig stor. Noe av det sitter jo vitterlig også fast i armen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:11   #24
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun har langt fra saggemage og hengerumpe. Hun er lekker!

Jeg synes imidlertid at hun skal ha kred for å vise frem en kropp som har levd og er brukt. Jeg tror det er første gang jeg har sett et slikt arr på en undertøysmodell. Hun er ikke tenåring lenger, og i hennes verden skiller hun seg ut.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:11   #25
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei. Ikke her, i alle fall, da blir bare skåla latterlig stor. Noe av det sitter jo vitterlig også fast i armen.

Nei, det var vel for godt til å være sant.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:12   #26
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes dette blir hakket verre enn når slanke jenter sitter å klager over hvor feite de har blitt, klemmer rundt en liten hudfold og okker seg høylydt, mens det sitter en som virkelig er overvektig ved siden av å føler seg ille tilmote.

Her er det slanke damer som Dorthe og ..hva hun heter..som må klemme seg sammen i unaturlige possisjoner for å få skviset sammen noe som kan minne om valker, og roper ut av hvor uperfekte og tilfredse de er. Det blir litt i overkant blånn.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:17   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Egentlig er jeg enig med Java, ser jeg. Sørland har definitivt "hengemage" når man sammenligner med det som er standard for undertøysmodeller (og det er det jo forståelig at hun gjør). Og jeg synes også det er beundringsverdig at hun vil vise frem kroppen sin slik.

Og nei, jeg synes ikke hun har hengemage etter en hvilken som helst annen standard enn supermodell. Hun er utrolig flott, men hun har en voksen kvinnes kropp, og slike ser man ikke så ofte på catwalken, i undertøy.

Gammel 25-05-11, 13:21   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Egentlig er jeg enig med Java, ser jeg. Sørland har definitivt "hengemage" når man sammenligner med det som er standard for undertøysmodeller (og det er det jo forståelig at hun gjør).

Jeg kan se ørlite grann fett under navlen der, kanskje, men derfra til "sagge- eller hengemage" er det noen sjumilssteg, altså. At hun er undertøysmodell etter å ha fått barn, og med arr og det hele, synes jeg også er flott, men ordbruken er ikke videre treffende av den grunn. (En av de andre damene der, hun med fjøra, er da for øvrig betraktelig større enn Sørland. Undertøysmodeller er vel sjelden helt skrapa, er de det, da?)

Gammel 25-05-11, 13:26   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg kan se ørlite grann fett under navlen der, kanskje, men derfra til "sagge- eller hengemage" er det noen sjumilssteg, altså. At hun er undertøysmodell etter å ha fått barn, og med arr og det hele, synes jeg også er flott, men ordbruken er ikke videre treffende av den grunn. (En av de andre damene der, hun med fjøra, er da for øvrig betraktelig større enn Sørland. Undertøysmodeller er vel sjelden helt skrapa, er de det, da?)

Nei, det var skrevet med store hermetegn altså. Og det var mye viktigere for meg å poengtere at jeg synes hun er tøff som stiller opp slik, enn å poengtere for en enorm mage hun har. Men jeg kan altså skjønne at hun kan komme på å se seg selv slik. (Det skal ikke store "feilene" til før en kvinne finner feil ved kroppen sin, som kjent.)

Gammel 25-05-11, 13:30   #30
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg er i utgangspunktet ikke for å kommentere andres kropper i det hele tatt, det er for det meste ikke særlig interessant, men jeg synes også hun burde tenkt seg om og formulert seg annerledes. Jeg tviler ikke på at hun merker stor forskjell på kroppen etter fødsel, og det må hun gjerne få gi uttrykk for for min del, men som det nevnes er det noe med ordbruken og hvordan den kan oppfattes av andre. Hun har jo slett ikke saggemage, selv om den nok både føles og ser annerledes ut enn den pleide.

På bildet Java viser ser man jo at hun har fått barn, og jeg synes i grunnen det er litt kult å vise undertøy med tydelig keisersnittarr. Jeg synes altså ikke det er galt av henne å påpeke at kroppen har forandret seg heller, hun mener det sikkert godt, men så kommer det helt feil ut. Hun sammenlikner sin nye kropp med sin gamle, begge versjoner tett opptil "idealet" for mange, og da blir spriket så stort og ordbruken så malplassert når andre sammenlikner seg med henne. Og det gjør de jo. Det burde hun tenkt over.

Gammel 25-05-11, 13:32   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Matilda sier det bra. Sørland har vært lenge nok i medias søkelys eller hva det nå heter til å vite at hun må veie sine ord litt mer. Men kred for å vise arr, altså!

Gammel 25-05-11, 13:33   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ER det et keisersnittarr? Synes det ser så skjevt ut? Jeg tenkte blindtarm jeg, uten at jeg vet på hvilken side den sitter?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:37   #33
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg kommenterte er at det synes at hun er 30-ish og har vært gravid. Det har ingenting med om hun er skrapa eller har noen gram fett å gjøre. Hun er nydelig, og jeg synes det er flott at en voksen dame også viser undertøy. Ordbruken er uheldig, men som Teo skriver, det skal ikke så mye til før en kvinne finner feil på sin egen kropp.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:43   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det jeg kommenterte er at det synes at hun er 30-ish og har vært gravid. Det har ingenting med om hun er skrapa eller har noen gram fett å gjøre. Hun er nydelig, og jeg synes det er flott at en voksen dame også viser undertøy. Ordbruken er uheldig, men som Teo skriver, det skal ikke så mye til før en kvinne finner feil på sin egen kropp.

Det var da også Teo jeg svarte. Jeg er helt enig med deg (og nok også med Teo ).

Gammel 25-05-11, 13:48   #35
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

ER det et keisersnittarr? Synes det ser så skjevt ut? Jeg tenkte blindtarm jeg, uten at jeg vet på hvilken side den sitter?

Det stopper kanskje midt på der? Jeg syntes det så ut som om det fortsatte bortover, men at halvparten blei skjult av skygge. De blindtarmarrene jeg har sett har vært to små prikker + et i navelen, etter kikkhullsoperasjon. Et tydelig arr er det okke som, det er vel ikke vanlig for en undertøysmodell. Men klart, hele "mammakropp"-utspillet hadde gjort seg bedre om det var et keisersnittarr.

Gammel 25-05-11, 13:51   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det stopper kanskje midt på der? Jeg syntes det så ut som om det fortsatte bortover, men at halvparten blei skjult av skygge. De blindtarmarrene jeg har sett har vært to små prikker + et i navelen, etter kikkhullsoperasjon. Et tydelig arr er det okke som, det er vel ikke vanlig for en undertøysmodell. Men klart, hele "mammakropp"-utspillet hadde gjort seg bedre om det var et keisersnittarr.

Neida, arret er greit i og for seg, men det har ikke noe med hengemage og saggerumpe å gjøre. Jeg synes det er flott at modeller kommer tilbake i form igjen etter fødsel, og at de sier at kroppene deres også har forandret seg. Det er likevel langt derfra til hengemage altså.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 14:02   #37
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Jepp, det har hun ikke, det er vi enige om.

Gammel 25-05-11, 14:19   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ikke et keisersnittarr. Ser ihvertfall veldig forskjellig ut fra mitt, tror ikke de kan hente babyer ut gjennom et lite skrått snitt på siden. Det ligner på blindtarmarret som mannen min har.

Ellers syns jeg det blir litt fjollete å snakke om hengerompe og sæggemage, selv om hun ikke er så ung som de andre undertøysmodellene.

Og den hvite bh-en satt veldig merkelig, det er jeg helt enig i.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 14:24   #39
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hun har langt fra saggemage og hengerumpe. Hun er lekker!

Jeg synes imidlertid at hun skal ha kred for å vise frem en kropp som har levd og er brukt. Jeg tror det er første gang jeg har sett et slikt arr på en undertøysmodell. Hun er ikke tenåring lenger, og i hennes verden skiller hun seg ut.

Gammel 25-05-11, 14:38   #40
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arret er helt likt mitt blindtarmsoperasjonsarr, pre-kikhullsoperasjoner.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.