Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 19:28   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg synes at tiden, at det er nesten 100 år () siden, er et latterlig argument. Hadde du tenkt det samme hadde det vært 17. mai, 1945? Eller 46? Jeg er livredd for tiden, jeg er så uendelig lei meg over at vi mister alle vitnene våre, vi som skal besøke konsentrasjonsleirene med våre barn om en del år vil ikke ha tidsvitner tilstede, alle som levde og opplevde og som kjempe for vår frihet, vil være borte. Men vi skal altså bare sitte og vente på at de dør ut, og så kan vi gjøre som vi vil? Da skal vi slutte å hedre historien, minnene deres, og da slutter det tyske flagget plutselig å ha den symbolske verdien den har i dag, og alt blir bare fryd og gammen?

Jeg vil ikke det, jeg. Alt er ikke fryd og gammen, det er riktignok 66 år siden krigen var over, men det som skjedde er fremdeles grusomt, vi bør og skal aldri glemme det som skjedde, det vil alltid forbli en mørk del av verdenshistorien.

17. mai er en norsk feiring hvor tyske barn og voksne er hjertelig velkomne til å ta del i feiringen, men da under det norske flagget. Vi feirer Norges selvstendighet, befolkningens selvstendighet og våre rettigheter. Det har blitt tatt bort fra oss, men vi fikk det tilbake!

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.