Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaketråden med tvist

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 11:43   #61
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaketråden med tvist

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Djizzzz, Nip. Du tuller, ja?

hehe... Ja (ihvertfall endel)

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:43   #62
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nip: Jeg velger å tro at du overdriver kraftig, men jeg tar meg i å tenke at du er veldig ensporet. Har du virkelig ikke andre ting i forhold til foreldrerollen, oppdragelse og oppvekstvillkår enn pannekakeinntaket, som opptar deg? Anser du kostholdet som så mye viktigere enn andre ting, som man får inntrykk av?

Gammel 20-05-11, 11:44   #63
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For all del; jeg er selv opptatt av et godt og variert kosthold, men det er den angsten man fornemmer i dine innlegg som for meg virker mer usunn enn det meste annet.

Gammel 20-05-11, 11:47   #64
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

I dag skal vi kose oss med pannekaker igjen til middag. Jeg gleder meg! Vil du komme på besøk Nip?

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:52   #65
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nip: Jeg velger å tro at du overdriver kraftig, men jeg tar meg i å tenke at du er veldig ensporet. Har du virkelig ikke andre ting i forhold til foreldrerollen, oppdragelse og oppvekstvillkår enn pannekakeinntaket, som opptar deg? Anser du kostholdet som så mye viktigere enn andre ting, som man får inntrykk av?

hehe... så fordi jeg snakker om pannekaker mye på nett, så betyr det at det eneste jeg bryr meg om er pannekaker?

Betyr det da at de som serverer pannekaker ofte også ikke bryr seg om andre ting i foreldrerollen?

Klart jeg overdriver, tøyser og tuller - MEN det er helt klart alvor i hva jeg sier og mener. Og det handler helt klart ikke om pannekaker, men matinntaket. Og jeg kunne helt klart laget flere lignende tråder som også opptar meg med bilsikkerhet, lekser, oppdragelse, banning og språkbruk - men jeg synes kostholdstråder er morsomst på nett - det betyr ikke at jeg ikke er opptatt av noe annet alikevel.

Sønnen min synes forresten det er kjempe flaut at han må bruke helt bilsete i en alder av 7 - når det både er anbefalt og kreves for å være riktig sikret i bil - det er synd og helt klart fordi andre ikke gjør det at han synes det er flaut.

Men ja, kosthold og livstil er med oss hele livet og jeg ser på det som veldig viktig, lekser, kjærlighet, omtanke for andre, positivitet, vennskap, familie osv er også helt klart kjempe viktig. I forhold til hva skolen sier og jeg ser så går det veldig fint med sønnen min foreløpig ihvertfall så derfor trenger jeg ikke lage noen tråder om det, fordi det ikke er noe problem. Selvom jeg helt klart blir sjokkert over hvordan ting er rundt om av hva man ser og opplever. - jeg får også med meg det positive, og det er det helt klart mye av. Masse fint vennskap, mye fin utetid med fotballspilling, mye omtanke for hverandre og smil og glede

Gammel 20-05-11, 11:53   #66
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

I dag skal vi kose oss med pannekaker igjen til middag. Jeg gleder meg! Vil du komme på besøk Nip?

Det passer desverre litt dårlig i dag for jeg skal ehmmmm på noe annet i kveld, så jeg er opptatt - veldig opptatt.

Gammel 20-05-11, 11:54   #67
Nip

Standard

For all del; jeg er selv opptatt av et godt og variert kosthold, men det er den angsten man fornemmer i dine innlegg som for meg virker mer usunn enn det meste annet.

Jeg vet hva angst er, dette handler ikke om angst.

Gammel 20-05-11, 11:55   #68
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sønnen min er 9 og har aldri sagt noe om at bilsete er flaut.

Jeg vet ikke hva han fikk å spise sist han var på besøk - det er ikke alltid jeg spør om det. I går hadde han besøk til middag og da hadde vi en helt vanlig middag som vi skulle hatt uansett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:56   #69
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Det passer desverre litt dårlig i dag for jeg skal ehmmmm på noe annet i kveld, så jeg er opptatt - veldig opptatt.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:56   #70
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Sønnen min er 9 og har aldri sagt noe om at bilsete er flaut.

Jeg vet ikke hva han fikk å spise sist han var på besøk - det er ikke alltid jeg spør om det. I går hadde han besøk til middag og da hadde vi en helt vanlig middag som vi skulle hatt uansett.

Det er jo bra, kanskje fordi alle kameratene bruker det også

Gammel 20-05-11, 11:56   #71
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

hehe... så fordi jeg snakker om pannekaker mye på nett, så betyr det at det eneste jeg bryr meg om er pannekaker?

Betyr det da at de som serverer pannekaker ofte også ikke bryr seg om andre ting i foreldrerollen?

Nå er det egentlig sjelden jeg legger merke til nick på samme måten som jeg har blitt oppmerksom på ditt. Så det kan godt hende du ikke er så annerledes som jeg får inntrykk av.

Men jevnt over, så synes jeg de fleste virker å ha større balanse mellom hva de er opptatt av, og der kosthold er én av delene.

Gammel 20-05-11, 11:56   #72
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange av kameratene bruker fortsatt sete, men jeg tror ikke det gjelder alle.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:01   #73
Nip

Standard

Nå er det egentlig sjelden jeg legger merke til nick på samme måten som jeg har blitt oppmerksom på ditt. Så det kan godt hende du ikke er så annerledes som jeg får inntrykk av.

Men jevnt over, så synes jeg de fleste virker å ha større balanse mellom hva de er opptatt av, og der kosthold er én av delene.

Jeg skjønner jo at det virker sånn her inne fordi jeg synes kosthold er det som er gøy med forumene. Ihvertfall nå for tiden. Det betyr jo ikke at det er eneste jeg bryr meg om alikevel?
Jeg synes ikke du skal tenke sånn om brukerne, om de er bare på "fotoforumet" så er man syklig opptatt av foto og har ingen andre interesser, det kan jo være at det er det de liker å bruke forumet til. De spiser antageligvis mat, sover, jobber, har tilogmed kanskje venner de går på cafe eller fester med - uten at de noen gang gir utrykk for det.

Gammel 20-05-11, 12:02   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg skal dømme etter flekkene på genseren, var det i hvert fall tomatsaus involvert.

Jeg hadde vennegruppe hjemme hos meg sist, og da var det fullkornspasta og kjøttboller i tomatsaus. Det gikk ned på høykant hos alle 6, og noen spiste til og med aspargesen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:04   #75
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis jeg skal dømme etter flekkene på genseren, var det i hvert fall tomatsaus involvert.

Jeg hadde vennegruppe hjemme hos meg sist, og da var det fullkornspasta og kjøttboller i tomatsaus. Det gikk ned på høykant hos alle 6, og noen spiste til og med aspargesen.

haha... da spiser Vetle mye gress og søle
Tomatsaus/ketchup er ofte å skue på klærne her også.

Gammel 20-05-11, 12:04   #76
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

]

Njæs, men du vil jo uansett assosieres med pannekaker nå og i lang tid framover likevel, så hvorfor ikke kjøre på med pannekaketråder.
Vi har ikke pannekakesmilefjes her, har vi?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:05   #77
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sist et av barna spiste borte fikk han taco.

Sist vi hadde besøk, grillet vi, så da spiste gjesten grillpølse med grove pølsebrød.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:05   #78
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

]

Njæs, men du vil jo uansett assosieres med pannekaker nå og i lang tid framover likevel, så hvorfor ikke kjøre på med pannekaketråder.
Vi har ikke pannekakesmilefjes her, har vi?

Jeg vil være pannekake-nina (andre er så heldige å være paradise-heidi, eller farmen-gaute). godt å assosieres med noe ihvertfall

Gammel 20-05-11, 12:06   #79
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine har ikke spist borte på en stund, men han som var på middagsbesøk hos oss denne uka fikk torsk stekt i panne med grønnsaker og poteter til. Han som var der uka før takket nei til pølser (grillet). Han liker virkelig ikke pølser, det hadde jeg glemt.

Jeg ønsker meg tips på ikke-pølsemat på grill som er barnevennlig.

Gammel 20-05-11, 12:07   #80
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil være pannekake-nina (andre er så heldige å være paradise-heidi, eller farmen-gaute). godt å assosieres med noe ihvertfall

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.