|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#163 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011
Villvin er kjempefint på slike gjerder. En venninne av meg har det og det er virkelig fint.
![]() |
#165 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Nå er beddet fullt av både spirer og knopper! Akeleier og stokrnebb er snart i blomstring! Med mindre de skal stå slik og ruge på de knoppene i ukesvis, da. Det er også inmari gøy å se hvor raskt klematisen vokser. Den trives tydeligvis godt der i halvskyggen (står i den mest solrike enden av beddet). Man kan se fra dag til dag at den skyter i været, og tvinner seg rundt ting.
![]() |
#169 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#170 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Det er gøy det er gøy det er gøy. Det er fantastisk å se at ting spirer og gror og overlever vinteren og vokser og kan spises. Og i tillegg får man trim og sol og kvalitetstid med ungene! (Rent bortsett fra at storebror holdt på å kappe av meg en finger med hekksaksa i dag). I juli har jeg oftest en nedtur der det bare er larver og snegler og lus og meldugg, men det er leeeenge til juli! |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Passiv
|
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Jeg tror det blir ganske fint når jeg blir ferdig. :går på med stødig kurs: |
![]() |
![]() |
#173 |
Passiv
|
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Du kan komme og holde på i min hage så mye du orker? :lur: |
![]() |
![]() |
#174 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Det sier naboene også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Jeg har ingen plass å plante ut tomatene mine så planen er store bøtter (rett og slett plante dem i ti-liters bøtter ja) på verandaen... Hagen er ikke aktuell uansett jeg planter ikke noe dit, sneglene spiser det, og det får de ikke lov til med mine grønnsaker altså!
![]() |
#176 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Foreløpig er hagen grei, men nå begynner løvetannen å eksplodere utover plena, og da blir jeg litt matt. Det virker så totalt håpløst.
![]() |
#178 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Vet ikke jeg, brunsneglene spiste alt vi satte ut første sommer, så jeg har ikke giddet hatt noe mer der siden...
![]() |
#179 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#180 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011Woho Kokos, det er sånn jeg liker det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|