Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-11, 23:00   #61
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?

Amelie!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 23:05   #62
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nærheten til butikk, cafe og gode butikker
Det gode kollektivtilbudet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 12:52   #63
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Jeg savner det å bo sentralt, å kunne gå eller sykle til jobb. Jeg savner en tidlig vår, savner familien min (som bor 160 mil borte) Fra blokkleiligheten savner jeg ingen ting, vi bor fint til i meget landlige omgivelser. Jeg kan sende ungene ut uten å være redde for at noe skal skje....................kjører kanskje en bil forbi hver time eller noe.

Gammel 12-05-11, 14:26   #64
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg savner absolutt ingenting! Var faktisk bekymret for det, ettersom vi flyttet fra en kant av landet til en annen. Men jeg stortrives, og det gjør 4 av 5 familiemedlemmer også( eldste på 23 år valgte å flytte tilbake).

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 14:40   #65
Serafin

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner Oslo. Å kunne tusle opp på senteret å ta en kaffe. Kunne ta banen ned til sentrum og finne alt jeg trengte.
Jeg savner endel folk.

Men jeg ville aldri, aldri byttet.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 14:42   #66
Serafin

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Fra jeg bodde i oslo savner jeg i grunnen lite. Jeg savner å bo nær vennene der, men de har alle flyttet ut av byen, så det er ikke noe å komme tilbake til sånn sett. Fra sørvestlandet savner jeg klimaet. Å kunne planlegge strandtur etter jobb. Korte vintere. Ikkeeksisterende rushtrafikk. Jeg ble imidlertid halvgal av det gjennomsiktige samfunnet, at jeg ikke kunne stikke meg bort noe sted uten å bli iakttatt. Fra Levanger savner vi først og fremst huset vårt. Praktisk enebolig med et nydelig kjøkken. Men jeg savner ikke stedet. Det var alt for dødt. "slow city" høres sjarmerende ut, men for meg er det noe man nærmest blir gal av.

Nå bor vi trangere i rekkehus. Med utsikt, jeg blir gal uten. Og så blir jeg gal uten kveldssol, så det har vi også. Og har gangavstand til byen. Akkurat det elsker jeg, i tillegg til at man kan gå opp i marka om man vil. Sånn sett bor vi veldig fint til. Men jeg blir litt smågal av å ha såpass lite plass, jeg savner intenst ei kjellerstue, et større kjøkken og et soverom til. Så vi får se. Jeg tror ikke vi kommer til å flytte fra byen her i hvertfall, og forhåpentligvis ikke ut av skolekretsen heller.

Hehe, jeg skulle akkurat til å skrive hakket lenger bak, nemlig Levanger, og jeg fant ikke en eneste ting jeg savner derfra. Og jeg er vokst opp der. Det er dødt - dødt - dødt.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.