|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Amelie! |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner det å bo sentralt, å kunne gå eller sykle til jobb. Jeg savner en tidlig vår, savner familien min (som bor 160 mil borte) Fra blokkleiligheten savner jeg ingen ting, vi bor fint til i meget landlige omgivelser. Jeg kan sende ungene ut uten å være redde for at noe skal skje....................kjører kanskje en bil forbi hver time eller noe.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner absolutt ingenting! Var faktisk bekymret for det, ettersom vi flyttet fra en kant av landet til en annen. Men jeg stortrives, og det gjør 4 av 5 familiemedlemmer også( eldste på 23 år valgte å flytte tilbake). |
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner Oslo. Å kunne tusle opp på senteret å ta en kaffe. Kunne ta banen ned til sentrum og finne alt jeg trengte.
|
|
|
|
#66 |
|
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?
Hehe, jeg skulle akkurat til å skrive hakket lenger bak, nemlig Levanger, og jeg fant ikke en eneste ting jeg savner derfra.
|
|
![]() |
|
|