|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Noen av vennene på det gamle stedet. Klassen og læreren til storebror.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Å kunne sole meg naken i hagen.... Og garasjen.
|
|
|
#44 |
|
maler
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Hm. Fra jeg bodde i oslo savner jeg i grunnen lite. Jeg savner å bo nær vennene der, men de har alle flyttet ut av byen, så det er ikke noe å komme tilbake til sånn sett. Fra sørvestlandet savner jeg klimaet. Å kunne planlegge strandtur etter jobb. Korte vintere. Ikkeeksisterende rushtrafikk. Jeg ble imidlertid halvgal av det gjennomsiktige samfunnet, at jeg ikke kunne stikke meg bort noe sted uten å bli iakttatt. Fra Levanger savner vi først og fremst huset vårt. Praktisk enebolig med et nydelig kjøkken.
|
|
|
#45 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner noen av vennene jeg hadde i området, det er vel det eneste. Jeg trivdes veldig godt der vi bodde, men jeg trives mye bedre her vi bor nå.
|
|
|
|
#46 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner ingenting. Kanskje at det gikk flere busser, men det er fillesak så sjelden som jeg busser.
|
|
|
#48 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?At det var lettere å sykkle over alt, bodø er ganske flatt. Savner sol hele døgnet om sommeren, og det å være nær familien. Men vi prøver å importere slekta sånn litt etter litt. Snikforvenner dem til kino med flere saler, is med lakrissaus (som stivner) foreninger og organisasjoner som gjør interessange ting. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Vi flyttet bare 500 meter unna, og det eneste jeg savner er hjørnekaminen, de store bodene, samt badet
|
|
|
|
#50 |
|
Epikur
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner Oslo.
|
|
|
#51 |
|
I mål
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner noe fra absolutt alle stedene jeg har bodd jeg |
|
|
|
|
|
#52 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Stort vaskerom og at huset var veldig greit og ferdig oppusset.
|
|
|
#53 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner lekeplassen på boligfeltet og alle ungene i gata der som var lik mine i alder. Det savner ungene også. Ikke det andre. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Epikur
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner det fine kjøkkenet og det nyoppussede badet i Oslo. T-banen og busstilbudet, gangavstanden til alt mulig, Frysja, Åpent Bakeri, Løkka, Majorstua, Marka...
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner naboene, å bo sentralt, ellers ingenting. Dvs, jeg savner å ha datteren hos meg hver dag, men skjønner selvsagt at hun må være hos faren sin halve tiden. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner faktisk ingen verdens ting fra vårt forrige bosted. Det var bare en eneste stor befrielse å komme vekk fra firemannsboligen vi bodde i før. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jo! Nå kom jeg på en ting. Badekaret! Det savner jeg. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Einsam
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Venner. Gode venner. Sosial omgang. Det å kunne gå en tur i grenda, og bli bedt inn på en kopp te. Eller bli bedt på middag til naboen, ettersom vi begge er alene med ungene akkurat den dagen. Mer avlastning. En trygg skole. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Tv nr.2. *misliker fotball*
|
![]() |
|
|