Sv: Legalisering av narkotika?
Jeg synes egentlig turi får mer kritikk her enn hun egentlig fortjener, etter hva jeg har fått med meg så er hun i mot all legalisering av narkotika, hva er galt med det ? jeg kunne også sakt at jeg hadde blitt kvalm om noen hadde røyka hasj, hvis det er noen jeg bryr meg om så ville jeg blitt uvel av det.
Jeg er veldig redd for narkotika også hasj, for jeg vet at for mange så er det skrittet videre, har aldri prøvd det selv, men har vært sammen med en som var narkoman. de begynte også med litt hasj. og endte opp med heroin.
Da jeg var sammen med han som var narkoman, så var vi ofte ute i en minibuss å kjørte, og av 12 stk så var faktisk jeg den eneste sammen med han som kjørte som takket nei til hasj og noen tabletter som ble tilbudt, jeg var bare 15 år da, men var allerede redd for hasj og narkotiske stoffer, men alikevel røyka jeg vanlig røyk og drakk alkohol også. men der gikk grensen for meg. kanskje fordi det var lovlig og det andre ulovlig (vel kanskje ikke lovlig i den alderen jeg var i da, men i voksen alder så ville det vært det)