Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Ja 63 29,44%
Nei 98 45,79%
Har aldri kjøpt en brudekjole 53 24,77%
Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 11:11   #121
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg brukte min på fest minst én gang senere samme år. Men den var grønn, da, og så brukte jeg en svart jakke til i stedet for den hvite jeg giftet meg i, så det var ikke like påfallende. Skulle gjerne brukt den flere ganger, men jeg vokste dessverre ut av den og tviler på at den kommer til å bli passe igjen. (Men ett bryllup, én bryllupsvennefest og én fest til er jo mer enn de fleste får ut av brudekjolen.)

Det vil jeg si er god valuta, ja. Min kjole var veldig typisk brudekjole, hvit med langt skjørt med litt slep på og blomstermønstret tyll og greier og greier. Hadde vært helt fin å ha på min venninnes tredveårslag til helga, for eksempel. "Å, denne? Nei, det var bare noe jeg fant i skapet."

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:21   #122
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Bunaden er det dyreste plagget jeg har. Brudekjolen er en god nr 2

Gammel 15-04-11, 14:32   #123
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Tror brudekjolen er min dyreste selv om jeg tar bunaden i betraktning, for den er ikke 1 plagg. Bunaden er i flere deler og sølvet henger ikke fast. Totalt blir den nok verdt mer, men det stemmer ikke helt med innkjøpsprisen heller, siden min mor har brodert den så er prislappen på den ikke helt sammenlignbart med tanke på kroner og ører.
Jeg konkluderer med at bunaden totaltsett er verdt mer, men den er ikke direkte sammenlignbar. Skal jeg selge de begge i dag ville jeg fått mye mer for bunaden enn for brudekjolen. Stemte ja da, kanskje jeg biurde stemt nei...

Gammel 15-04-11, 16:05   #124
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte min brudekjole brukt for ca 5000,-. Bunadene min kostet mye mer enn det tilsammen. Bare jakken koster over 5000,-.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:27   #125
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, bunaden min var dyrere.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:31   #126
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var så heldig å kunne bruke brudekjolen min igjen i fjor. Da feiret vi LaBangas 40 årsdag med maskeradeball.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 24919_363314130375_596530375_5110295_4426546_n.jpg (45,0 KB, 35 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.