Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-11, 16:39   #381
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor har du bestilt slik regnkåpe ? Har sett i butikk, men ikke nettbutikk ?

Kjempefin

Jeg ville ha både kåpe og matchende støvler, og fant frem til denne bloggen :
http://www.galleritheodor.no/ipub/pa...g.php?p=50&g=0 Butikken ligger i Mosjøen, og jeg fikk kjempehyggelig service da jeg ringte. De sender, og var billigere enn den jeg fant i lilla i en butikk. Ellers fant jeg den i sort på www.mittrom.no Tror det er flere styles. Den jeg har bestilt er lengre enn en annen som ligner, og har en glidelås ved brystet. Store i str.

linne@ er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 22:08   #382
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Disse likte jeg veldig godt, hvor er de kjøpt?

De er kjøpt på skoringen. Det er Vagabond og de har dem for eksempel på Brandos.

I dag har jeg kjøpt sko fra Fly London og Ray-Ban aviators:

og

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 09-04-11 kl 22:13.
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 22:10   #383
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine sko og briller Kasia. Jeg har noen lignende sko som er helt beige, med samme type såle. De er veldig gode. Men nå så jeg at de var Vagabond, mine er Fly London. Men veldig like.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 22:12   #384
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Fine sko og briller Kasia. Jeg har noen lignende sko som er helt beige, med samme type såle. De er veldig gode. Men nå så jeg at de var Vagabond, mine er Fly London. Men veldig like.

Nei, det er Fly London. De forrige jeg la ut var Vagabond. Svarte noen som lurte på hvor de var kjøpt.

Fly London skoene kjentes veldig gode ut i butikken. Deilig, mykt skinn.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 22:24   #385
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, jeg leste bare feil i farten. Jeg så Vagabondskoene, fine de også!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 23:41   #386
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen hatt, men denne tunikaen fra Line of Oslo.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 10-04-11, 20:47   #387
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg har vært på Oslotur og kjøpt kjole og sko .

Denne Tulip og Tatamo kjolen:

Og disse skoene, bare at de er svarte. Merket er Loint`s of Holland (utrolig gode):

Kjøpte også vårjakke, og et par topper på H&M.

Gammel 10-04-11, 23:47   #388
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var i Køben i helgen og kom over denne nydelige kjolen som jeg kan gå i. Den er helt nydelig å ha på.

Fant den på St. Tropez i Køben. De hadde grand opening denne helgen vist.

http://int.sainttropez.com/admin/public/getimage.aspx

æsj, får ikke til å sette inn bilde.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 11-04-11, 01:06   #389
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trondheimstur med ca. 3 shoppingminutter til rådighet - rasket med meg en kjole fra en nydelig butikk i Olavskvartalet, fra Blutsgeschwister:

Det er bittesmå røde prikker i hovedstoffet.

(Og kanskje den havner på Markedsplassen, for den er egentlig bittelitt for stor, men de hadde ikke størrelsen min. )

Sist redigert av Bluen : 11-04-11 kl 01:18.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-04-11, 09:34   #390
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig fin Elinblu!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 11-04-11, 09:48   #391
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fin Elinblu.
Får følge med på markedsplassen skjønner jeg.

Gammel 11-04-11, 10:45   #392
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg bestilt ny softshelljakke. Minsten har denne i syrinfarga, og den er utrolig myk og deilig å ha på seg. Tynn og fin.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 11-04-11, 12:11   #393
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Trondheimstur med ca. 3 shoppingminutter til rådighet - rasket med meg en kjole fra en nydelig butikk i Olavskvartalet, fra Blutsgeschwister:

Tenker Butterfly var noe for deg ja
Jeg går ikke forbi der før feriepengene kommer. Er for mye fint der.

Gammel 11-04-11, 12:25   #394
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Tenker Butterfly var noe for deg ja
Jeg går ikke forbi der før feriepengene kommer. Er for mye fint der.

Ja, det var en drømmebutikk for meg! Det eneste aberet var at en god del var for dyrt for gjerriglusa. Nå skal jeg se om jeg finner en nettbutikk med denne kjolen i min størrelse - gjør jeg det, kommer det kanskje et eksemplar i str. S for salg her.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-04-11, 23:28   #395
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 11-04-11, 23:46   #396
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bestilt meg 2 par nye sko, anledning tur til syden.

Luftige ballerinas. Håper virkelig disse er brukbare på varme sommerdager, og at man slipper bli veldig svett......

Sandaler.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 15:40   #397
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Line of Oslo-tunika på salg.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 19:41   #398
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er bittesmå røde prikker i hovedstoffet.

(Og kanskje den havner på Markedsplassen, for den er egentlig bittelitt for stor, men de hadde ikke størrelsen min. )

Veldig fin kjole! (Litt for stor til deg, sa du? )

Gammel 12-04-11, 22:01   #399
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Line of Oslo-tunika på salg.

Hvor er det salg?.

Gammel 12-04-11, 22:37   #400
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

åååå, jeg visste ikke at de hadde blutgeschwester i trondheim og stor sa du?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.