Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-11, 12:55   #361
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Ballerinasko

Gammel 07-04-11, 13:00   #362
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Støvletter. Feil årstid, men de blir fine neste år. Og på sene kalde sommerkvelder.

Gammel 07-04-11, 15:26   #363
Left
Passiv

Standard

Disse - og jeg har lidd valgets kval! Korte, halvkorte...eller lange. Vel - det ble lange.

Brun kort skinnjakke, som jeg ikke finner bilde av.

Beige, semskede ankelboots:

Pluss en lang, tynn, strikket genser i brunt og sort - brede striper, som er skråskåret nederst og med flaggermusarmer. Knallfin til tights.

Og en sort, tynn genser med litt rynker foran i halsen. Jeg er i veldig sort modus om dagen, selv om jeg har det veldig bra generelt sett altså. Jeg liker sort, rett og slett.

I tillegg har jeg selvsagt handlet enda et par armbånd, et smykke osv osv. Jeg er Queen of Bling.

Jeg holdt på å få neller på KappAhl i dag. Du verden det er mye blomster og farger i de saligste kombinasjoner....

Gammel 07-04-11, 17:27   #364
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt kjole på HM, tenkte å kombinere med en kul sort jakke, sorte strømpebukser og ankelstøvletter (inntil beina er brune og tåler sandaler...)

Gammel 07-04-11, 17:39   #365
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin kiddo! Er det svarte eller blå striper?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-04-11, 17:45   #366
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den var fin kiddo! Er det svarte eller blå striper?

De er blå Den er utsolgt i nettbutikken i den fargen, men er også i rødt eller gult.

Gammel 08-04-11, 00:55   #367
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nye hverdagssko fra Merell.

Gammel 08-04-11, 11:15   #368
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

De var fine mocci!

Gammel 08-04-11, 11:27   #369
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

De var fine mocci!

Tusen takk.

Gammel 08-04-11, 12:14   #370
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt topper og kjole fra Esprit. Og en annen kjole som var så billig. Og sommersko.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 34-5482.jpg (128,8 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg 35-1875.jpg (161,8 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 36-7262_f.jpg (105,4 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg 36-7333.jpg (155,4 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg 60-8386.jpg (121,9 KB, 0 visninger)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 08-04-11 kl 12:19.
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 08-04-11, 12:24   #371
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse skoene fra Vagabond, bare i en gråaktig farge. Utrolig gode å gå i.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 08-04-11, 22:22   #372
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 08-04-11, 23:37   #373
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Da har jeg bestilt Hunter Carnaby Boa! Gleder meg til de kommer

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 01:11   #374
Left
Passiv

Standard

Vel - litt mer shopping har det visst blitt.
Et par Nike Shox, sorte med bittelitt grønt på lissa og under sålen ble med hjem. Finner jo ikke noe bilde av dem selvsagt.
Og en brun veske:

Jeg måtte jo ha noe som passer til den korte, brune skinnjakken jeg har kjøpt. Shop til you drop.

Sist redigert av Left : 09-04-11 kl 01:16.

Gammel 09-04-11, 09:19   #375
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Disse likte jeg veldig godt, hvor er de kjøpt?

Gammel 09-04-11, 10:44   #376
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Så kul veske !

Gammel 09-04-11, 10:45   #377
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

SIS er litt kul
Standard

Ramla skikkelig utpå netthandling ein lørdag morgen....

Gammel 09-04-11, 13:47   #378
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Snille mannen prøver å smiske etter å ha ertet oss med solbrenthet og ubegripelig brunfarge etter utenlandsjobbingen, og mener jeg trenger regnkåpe og støvler. Sort regnkåpe og støvler er på vei til meg uprøvd. Aner ikke hvordan de er. Håper jeg ikke angrer. Mannen stemte nemlig for den i rødt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 30119_LA.jpg (44,5 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg 2-blest09-4stk-modell.jpg (33,5 KB, 29 visninger)
linne@ er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 14:37   #379
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Dem har jeg også, i grønn. Liker at det er glidlås!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 09-04-11, 15:12   #380
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Snille mannen prøver å smiske etter å ha ertet oss med solbrenthet og ubegripelig brunfarge etter utenlandsjobbingen, og mener jeg trenger regnkåpe og støvler. Sort regnkåpe og støvler er på vei til meg uprøvd. Aner ikke hvordan de er. Håper jeg ikke angrer. Mannen stemte nemlig for den i rødt.

Hvor har du bestilt slik regnkåpe ? Har sett i butikk, men ikke nettbutikk ?

Kjempefin

Liljekonvall er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.