|
|
#363 |
|
Passiv
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Disse - og jeg har lidd valgets kval! Korte, halvkorte...eller lange. Vel - det ble lange. |
|
|
#364 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Jeg har kjøpt kjole på HM, tenkte å kombinere med en kul sort jakke, sorte strømpebukser og ankelstøvletter (inntil beina er brune og tåler sandaler...)
|
|
|
#366 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11
De er blå
|
|
|
#370 |
|
Borte
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Jeg har bestilt topper og kjole fra Esprit. Og en annen kjole som var så billig.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 08-04-11 kl 12:19. |
|
|
|
|
#371 |
|
Borte
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Disse skoene fra Vagabond, bare i en gråaktig farge. Utrolig gode å gå i.
|
|
#372 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#373 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Da har jeg bestilt Hunter Carnaby Boa! Gleder meg til de kommer
|
|
#374 |
|
Passiv
|
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Vel - litt mer shopping har det visst blitt. Sist redigert av Left : 09-04-11 kl 01:16. |
|
|
#377 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Ramla skikkelig utpå netthandling ein lørdag morgen....
|
|
|
#378 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11Snille mannen prøver å smiske etter å ha ertet oss med solbrenthet og ubegripelig brunfarge etter utenlandsjobbingen, og mener jeg trenger regnkåpe og støvler. Sort regnkåpe og støvler er på vei til meg uprøvd. Aner ikke hvordan de er. Håper jeg ikke angrer. Mannen stemte nemlig for den i rødt. |
|
|
|
|
#380 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|