|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Da er det best å kutte helt ut ja.
|
|
|
#102 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Er vel nå jeg får bekjenne mine synder.
|
|
|
#103 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Litt brus er helt ok i min bok. Det er det daglige forbruket som må til pers hos meg, hvertfall. Og jeg vil prøve å unngå de sorte brus-sortene så godt jeg kan. Jeg kommer ikke til å bli "en som ikke drikker brus", jeg er for glad i det. Jeg er heller "en som ikke drikker alkohol" og "en som ikke røyker".
|
|
|
#104 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg klarte meg denne uken, til tross for Friday's besøk på tirsdag.
|
|
|
#105 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg er på te-kjøret isteden nå. Innbilder meg at det er mye bedre med tre kopper om dagen med te istedenfor noen liter med pm. |
|
|
|
#106 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Lurer på om det var pepsi maxen som gav meg hodeverk på Onsdag?
|
|
|
#107 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg hadde ihvertfall en grusom hodepine da jeg sluttet med den. |
|
|
|
#108 |
|
Metallica!!
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?
Klart det er mye sunnere!
|
|
|
#109 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg liker verken kaffe eller te. Kan godt drikke litt London Fruits and herbs, for de smaker varm saft, men jeg foretrekker... ja, brus.
|
|
|
#110 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Da hr jeg klart meg i 1 1/2 uke uten brus |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?To og en halv uke her. |
|
|
|
#113 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg har drukket brus i dag. Jeg kommer til å drikke brus på lørdager, og gjerne ellers i helgen også, men i mye mindre mengder enn før. Det er den daglige drikkingen jeg vil ha vekk, så i ukedagene er det strengt regime!
|
|
|
#114 |
|
I farta!!
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?
Samme her. Og eg drikk ikkje Cola eller pepsi av noko slag. Det er full kutt.
|
|
|
#115 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Straks 3 uker uten brus av noe slag.
|
|
|
|
#116 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Drar opp denne gamle tråden. Dere som sluttet med Pepsi Max/brus for to år siden: Hva er status i dag? Jeg vil så gjerne bli En Som Ikke Drikker Pepsi Max, og trenger litt inspirasjon.
|
|
|
#117 |
|
I farta!!
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg sluttet for lenge siden med Pepsi Max. Har hatt noen få tilbakefall der jeg har drukket i et par-tre uker men generelt så går det veldig bra. Og jeg merker utrolig stor forskjell på kroppen med og uten brus (dårligere humør, snopesjuk, økt matlyst, oppblåst i kroppen++ med lettbrus). Jeg kan drikke et glass vanlig brus ute på restaurant eller i helga men det klarer seg i massevis med et glass og det er ikke noe must.
|
|
|
#118 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg var ikke med i tråden for to år siden, men jeg vil bidra likevel: jeg kuttet ut Cola Light og lignende produkter (kunstig søtning, særlig aspartam) fullstendig i begynnelsen av 2008, og har merket en enorm forskjell på magen i forhold til luft og denslags, og ikke minst på søthungeren. Kan kun anbefale å kutte og
|
|
|
|
#119 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg vurderer å kutte ut Pepsi Max, men lurer på en ting: Jeg drikker det omtrent hver dag, men aldri mer enn ett lite glass om dagen. Er det ille, eller er det innenfor det akseptable? :håper: |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Det er jo ingen vits, Rine? Det er ikke skadelig mengde, men det er jo ikke noe poeng heller. Siden det smaker dritt. Hvorfor ikke heller bruke kaloriene på noe ordentlig godt?
|
![]() |
|
|