|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Meny til konfirmasjon med svært begrenset kjøkkenSyns dette hørtes supert ut, gryte og godt brød! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Meny til konfirmasjon med svært begrenset kjøkkenPotetmos er jo veldig godt til BB, da.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Meny til konfirmasjon med svært begrenset kjøkkenVi er fortsatt i tenkeboksen her, og catering får sterkere posisjon for hver gang temaet er oppe.
|
|
|
#25 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Meny til konfirmasjon med svært begrenset kjøkkenPlutselig kom jeg på noe som er så genialt enkelt og utrolig godt, hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det før? Og hvorfor har ingen andre kommet med forslaget til meg?
|
![]() |
|
|