|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Passiv
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?noen - ikke bry deg om det du. Vi har erklært Adrienne gal for flere innlegg siden. |
|
|
|
#165 |
|
This is normal!
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?
Takk for god trøst.
|
|
|
|
#169 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?De enkelte hårene nappes ut fort-fort. Men selve jobben tar jo litt tid, men det gjør det med voks også.
|
|
|
#171 |
|
Glamorøs
|
Ja, ok. Da fortstår jeg. Jeg trodde først den tok tid fordi den nappet hvert hår sakte, og det hørtes veldig, veldig vondt ut.
|
|
|
#172 |
|
This is normal!
|
Under armene er det et torturredskap!
|
|
|
|
#173 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg kjøpte epilator først i fjor sommer, så da epilerte jeg mye, men jeg syntes det går raskest hvis jeg vokser når hårene er litt lange også vedlikeholder jeg med epilator. Jeg har buzzet Lumea i vinter og har hatt "testben". Ett hvor jeg barberte og ett jeg epilerte. Den leggen jeg epilerte har ganske store helt hårløse partier. Jeg returnerte likevel maskinen, dels fordi jeg syntes det tok fryktelig lang tid, og fordi den ikke skal brukes ved føflekker, hvilket begrenset mitt bruksområde kraftig og tilslutt pga prisen.
|
|
|
#174 |
|
This is normal!
|
Jeg trodde Lumea var hårfjerning med lys, ikke epilering?
|
|
|
|
#176 |
|
~~~~~~~
|
Du må fjerne hårene først også bruker du Lumea for å hemme videre hårvekst.
|
|
|
#177 |
|
Bedreviter
|
Epilator må da være den billigste måten å fjerne hår på, hvis man ikke synes pinsett er et alternativ? Voksing koster flere hundre kroner måneden, og ett barberblad koster jo fort 50 kroner. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg er veldig fornøyd med min Braunepilator i midtre prissjikt. Den duger, og jeg tar leggene hele året. Gidder ikke å ta dem like ofte når de er lite framme i lyset, men en gang i uka eller noe duger fint for meg.
|
|
|
#179 |
|
~~~~~~~
|
Lumea koster vel 4.999,- i butikken (vi fikk tilbud til 2.500,-) og epileringen/voksingen/barbering må du jo likevel gjøre. Eneste Lumea gjør er å forsinke hårveksten (hvis du har flaks så kan du oppleve hårløse partier hvor hårene forblir borte, jeg har noen sånne områder foreløpig, men aner ikke for hvor lenge).
|
|
|
#180 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Kor langt kan/må hår vere for at epilator skal ta det?
|
![]() |
|
|