Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen
Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.
Jeg har aldri møtt noen som er flau over å ha sine egne meninger. Jeg syns det er rart du kan si så mye rart om Frp uten å komme med ETT eksempel. På landsbasis da?
Vel, jeg har en bred bekjentskapskrets, og jeg kjenner ikke et eneste menneske som stemmer Frp. Verken privat eller i jobbsammenheng er det aldri en enseste sjel som tar Frp i forslag når politikken deres diskuteres.
Og mht eksempler så ga jeg jo et ekempel mht den gedigne kontantstøtten de ville gi. Men det trodde du jo ikke noe på.... Ellers er det ganske mye rart i partiet her lokalt, men det vil jeg ikke si noe om, for da røper jeg rett og slett hvor jeg er fra. Så du får enten velge å tro meg, eller tro at jeg kun er ute etter å sverte Frp. En jobb de forøvrig klarer helt fint selv, spør du meg 
Men jeg lover jeg skal forsøke å komme på noen gode eksempler fra nasjonal presse. For jeg vet det er mange. Men jeg er dessvere langt inne i ammetåka, og sliter med å huske fra tolv til middag for tiden. Det blir for litt sånn, "les-le-grøss-glem", dessverre