Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-07, 08:43   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Produsere mer miljøvennlig embalasje, eller kutte ned på all den unødvendige embalasjen som er i omløp? Jeg er en jækel på kildesortering her jeg bor, så jeg VET hvor mye unødvendig skit som dukker opp. Man trenger ikke begynne der det gjø det vanskeligst for folk flest, det er klart folk ser på det som ren ondskap...

Kildesorterting, ja, der har vi et eksempel... I noen kommuner her i distriktet har det vært veldig fokus på kildesortering, og noen har x antall spann. Og når folk klager på det, så er frp ute i avisen og er såååå enige om at det er totalt unødvendig osv, osv. Nå aner jeg ikke noe om det står noe om kildesortering i programmet deres, altså, men det er et typisk eksempel på at Frp forsøker å slå politisk mynt på en sak.

I barnehagesaken er de raske på banen for å kritisere at det ikke er full barnehagedekning, samtidig som de i neste øyeblikk for det første uttaler seg kritisk til barnehager i tatt.

Skulle ønske jeg kunne gi noen skikkelig kuule eksempler fra her hvor jeg bor, men det ville være for give-away.

Jeg kan ikke for det, men for meg er Frp et skikkelig tragisk parti, og jeg føler at de står for akkurat det som til en hver tid er meningmanns mening. Og det er kanskje derfor de har blitt så store som de er nå? Ap og Høyre tør å ta upopulære standpunkt, og det koster stemmer. Det er mye lettere å tale varmt om sykehjemsplasser, og bedre veier, enn kultur og miljø. Selv om det er like urealistisk og dyrt å få full oppgradering av vegnettet i Norge, som de er å nå miljømålene (for å ikke snakke om hvor motstridende det er...).

Jeg har enda til gode å se Frp fronte en eneste sak som "folk flest" ikke forstår vitsen med, men som samtidig er en god ting for Norge.

Og Frp må virkelig være som se & hør. Et parti mange stemmer på, men som ingen innrømmer at de stemmer på. Her i byen har de vel 30% av stemmene, likevel kjenner jeg ikke et eneste menneske som stemmer Frp. Eller mer korrekt, som innrømmer det Og for meg sier det en del om partiets politikk - folk er flaue av å innrømme at de er for en så egoistisk og urealistisk politikk.

Folk innrømmer jo villig vekk at de stemmer på sv, rv, krf, sp osv....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.