|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pomp De Lux vårkatalog
Jeg har full forståelse for at man ikke gidder å handler mer etter alt rotet som har vært. Jeg var der selv i høst etter masse rot når jeg handlet fra vårkolleksjonen. Men de svarte både på mail og telefon når jeg forsøkte. En dame fra Danmark ordnet også opp så jeg tilslutt fikk riktige varer (etter at jeg hadde sendt feil varer i retur to ganger). Siste gangen fikk jeg beholde de feilsendte varene som plaster på såret. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ringskrømt
|
Jeg har vasket tøyet uendelig ganger, og mitt ser nesten nytt ut fremdeles. Det er hull i buksene/leggingsene, men det er fordi jeg ikke har unger, men hester.
|
|
|
#63 |
|
maler
|
Buksene hos meg ser helt nye ut etter ørten vask og hard bruk. T-skjortene gjør ikke det. Det er ikke det at de har hull, for det har de ikke, men de er liksom litt slaskete. Og det oppsto etter 1-2 vask når strykinga/stivelsen gikk ut så det er ikke slitasje egentlig, det er bare jeg som ikke liker tøykvaliteten. Sammenlignet med andre t-skjorter vi har er det absolutt i nedre sjikt sammen med cubus og lindex og sånne premie t-skjorter fra fotballcuper.
|
|
|
#65 |
|
maler
|
Ja, det er forskjell på det også... jeg synes de verste er de som har krage. De fotball-ishe t-skjortene er like fine, og de som er bare "vanlige" (de med tall på) er litt i overkant slaskete for min smak, men greit nok.
|
|
|
#66 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pomp De Lux vårkatalogJeg kjøpte litt tøy til jul, alt har holdt helt fint, også t-skjortene. Og det blir brukt mye.
|
|
|
#71 |
|
maler
|
Ja. Name it er ikke så mye bedre de heller forsåvidt. Men sammenlignet med t-skjorter fra DC for eksempel faller de gjennom med et brak.
|
|
|
#72 |
|
Ringskrømt
|
Nja. Jeg tviler på at noen av oss som henger en del på barneutstyrshjørne av FP synes slarvete t-skjorter holder mål.
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Pomp De Lux vårkatalogTunika og bukser er like fine. Mange av disse tynne genserene til jente, spes. de med knapper i halsen, er levjete og stygge. Noen er det hull i også, og det ble det nesten med en gang.
|
|
|
#77 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Jeg er superkresen på klær og plagg som ser utvasket ut/slaskete ut, blir rett og slett ikke mer brukt. Har hatt et par langermede gensere fra MeToo som ser utvasket og slasket ut etter første vask, og de har blitt liggende. D |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Pomp De Lux vårkatalogAlt jeg har kjøpt av jersey-kvalitet hos PdL ble slaskete etter et par vask. T-skjorter altså - kort- og langermede. Bukser, shortser, bluser, skjørt og kjoler er like fint vask etter vask.
|
|
|
#79 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Det er nettopp de tynne langermede genserene fra MeToo vi har vært uheldige med noen ganger. Husker også en slik genser fra Fransa, som jo er litt "dyrere" klær enn HM osv..., gulltrykket på genseren var helt blasst etter første vask. Etter to vask, var det ikke trykk igjen |
|
|
|
![]() |
|
|