Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 11:00   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Men da de ikke gjorde mer for å forbedre levering osv, bestemte jeg meg for å droppe å bestille mer derfra. Men nå har det kommet "lovnader" om forbedringer, og da gir jeg dem en sjanse til.

For de som synes kvaliteten er dårlig, så er ikke jeg enig i det. Har riktignok bare hatt to gensere, en tunika, noen kjoler, tights, sokker og dongeri + ytterjakke. Alt har vært av veldig god kvalitet, en god del brukt og like pent enda. Ingenting som har mistet fasongen, fargen eller lignende og jeg er veldig kresen på kvalitet. Synes dette er bedre enn mye de har på HM, Lindex, Cubus, Name It osv...(trakk fram disse da de nesten kan sammenlignes på pris).

Men klart, det kan jo være forskjell på stoffer og kvalitet da....

De kommer kanskje an på hva man anser som bra kvalitet og ikke å da, jeg er superkresen og synes rett og slett ikke at t-skjortene holder mål. De har mistet både fasong og farge.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.