Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 23:43   #141
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Du skrev veldig tydelig hva du mente, men les andre diskusjoner med Lille meg så ser du at det ikke er noe nytt i måten å "argumentere" og diskutere på.

Prøver du å si at du har mye å lære meg hva angår argumentasjoner og måter å diskutere på? Jeg mener - siden du stikker hodet så tydelig frem her og rakker ned på mine såkalte fnutt-argumenter-fnutt? I akkurat denne tråden har du i alle fall ikke slått meg i bakken med dine argumenter og måte å diskutere på, men jeg har kanskje bare vært uheldig med tråden?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 00:42   #142
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det er en liten ting som jeg tenker litt på i forbindelse med at man skal forsøke å få endret farens forbindelser.
Sønnen hans er faktisk ikke dømt.
Man skal jo bli sett på som uskyldig til det motsatt er bevist.

På den andre siden så gjør jo måten han har handet på at man er ganske så sikker på at det er hans om har voldtatt og drept henne.
Jeg tviler ikke på at han har gjort det, og synes faren er en super snik som skjuler sønnen sin.

Det er ikke for å si at han er dømt skyldig man har dratt i gang aksjonen, men for å få han til å la seg avhøre av Scottland Yard. I første omgang er det målet. Etterforskningen stopper opp ved sønnen, sønnen er ettersøkt, rik pappa skjuler han.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 00:45   #143
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er med på boikott. Ikke mer Sprite på meg fremover.

Gammel 04-03-11, 08:01   #144
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er en liten ting som jeg tenker litt på i forbindelse med at man skal forsøke å få endret farens forbindelser.

På den andre siden så gjør jo måten han har handet på at man er ganske så sikker på at det er hans om har voldtatt og drept henne.
Jeg tviler ikke på at han har gjort det, og synes faren er en super snik som skjuler sønnen sin.

Det er for å få stilt ham for retten i Storbrittania man går til aksjon. Faren hjelper ham unna å avhøres/arresteres for å settes for retten. Skulle han bli frikjent i retten så er det ikke et problem for meg - men at han skal unngå en rettferdig rettslig prossess ved hjelp av far er ikke ok.

Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 08:41   #145
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er klart at det blir vanskelig å diskutere med meg når du tillegger meg meninger jeg verken har eller har gitt uttrykk for, og at jeg er så frekk at jeg påpeker dette.

Men det er ingen hersketeknikk, altså.

Sikkert at gåsjh, så morsom du er, ikke er en hersketeknikk.

Du kan ikke nekte for settingen du skriver om Amnesty i, Lille Meg. Det er med andre ord ikke noe jeg tillegger deg eller tror.

Gammel 04-03-11, 08:42   #146
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt mål er slett ikke å få ham dømt. Jeg mener dog at han skal tørre å stille til avhør og stilles for retten. Hvis han der blir dømt, så har det skjedd på den riktige måten.

Det er neppe liten tvil om at han har gjort det, men det er ikke poenget. Han skal avhøres.

Gammel 04-03-11, 09:21   #147
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er fnutt?

:intrisert:

Gammel 04-03-11, 09:56   #148
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hva er fnutt?

:intrisert:

En fnutt er for eksempel et hermetegn: "

Gammel 04-03-11, 09:56   #149
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hva med å boikotte noe mer enkelt? Som ikke innebærer en hel haug med andre selskaper.

Ja, isj altså, kan vi ikke bare finne et lite norskeid lokalt selskap å boikotte hvis vi absolutt skal boikotte noe, i stedet for disse store multinasjonale selskapene som er så kompliserte?

Gammel 04-03-11, 09:58   #150
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

En fnutt er for eksempel et hermetegn: "

pplyser:

Det der er ikke en fnutt. Det der er en dobbeltfnutt. Fnutt er sånn: '

Brukes til å sette endene på tekststrenger. Veldig plagsom ting å forholde seg til når man skal lete opp fnutten for å finne slutten på tekststrengen og en eller annen fordømt idiot bare måtte skrive at sjappa hans heter Bjørn's autolakksjappe.

De skulle vært fiskedasket som ypper rundt med fnutter på norsk.

Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:05   #151
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Sikkert at gåsjh, så morsom du er, ikke er en hersketeknikk.

Du leser meg veldig feil, om du tror jeg mener "gåsjh, så morsom du er". Jeg kan virkelig ikke se at jeg noen som helst plass har latterliggjort deg og din innsats?

Og nok en gang: Du tillegger meg meninger jeg faktisk ikke har:

Martine-saken er kanskje ikke spesiell eller unik, men hun har en fantastisk far som ikke gir seg, men som kjemper videre for datterens rettigheter. Noe Lille Meg og Fakse mener han ikke burde gjøre av solidaritet med de det ikke blir opplyst om i media?

Dette er å tillegge meg meninger jeg ikke har. Jeg har aldri skrevet at faren ikke burde gjøre det han gjør. Han gjør det han mener er riktig, og det er han i sin fulle rett til.

Du kan ikke nekte for settingen du skriver om Amnesty i, Lille Meg. Det er med andre ord ikke noe jeg tillegger deg eller tror.

Hva mener du jeg skal nekte for?

Gammel 04-03-11, 10:08   #152
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det der er ikke en fnutt. Det der er en dobbeltfnutt. Fnutt er sånn: '

Du har rett, men akkurat der og da ville jeg tydeligvis spare litt på bits and bytes, og droppet "dobbelt".

Brukes til å sette endene på tekststrenger. Veldig plagsom ting å forholde seg til når man skal lete opp fnutten for å finne slutten på tekststrengen og en eller annen fordømt idiot bare måtte skrive at sjappa hans heter Bjørn's autolakksjappe.

Slikt må man jo ta hensyn til. Tenk om Bjørn het Alex?

De skulle vært fiskedasket som ypper rundt med fnutter på norsk.

Ah. Men jeg slipper unna siden jeg, formelt sett, ypper rundt med dobbeltfnutter? :håpefull:

Gammel 04-03-11, 10:10   #153
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dobbelfnutter og velplasserte enkelfnutter er selvsagt greit. Men å slenge på en fnutt i genitiv skulle det vært idømt dødsstraff for. Ikke bare er det feil, men det lager kvalm for en stakkars programmerer som har arvet gammel software å pleie også.

Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:11   #154
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Takk! Greit å vite hvor mange kalorier jeg skal gidde å bidra med neste gang.

Du har tydeligvis mange kalorier å spre rundt deg. Si meg - er du stolt av deg selv og din opptreden her i denne tråden? Interference kommer hoppende inn her og slenger dritt til meg, og du svarer det over. For deretter å bli såpass sur på mitt svar til Interference, at du rødprikker meg med:

Sitat:

Du er utrolig frekk, må jeg si.

JEG er frekk? JEG?

Gammel 04-03-11, 10:21   #155
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Så da blir "fnutt" fnutt fnutt fnutt fnutt fnutt?

Gammel 04-03-11, 10:23   #156
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje heller dobbeltfnutt fnutt dobbeltfnutt.

Men "dobbeltfnutt" burde bli dobbeltfnutt dobbeltfnutt dobbeltfnutt, og det er da noe?

Gammel 04-03-11, 10:25   #157
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men "dobbeltfnutt" burde bli dobbeltfnutt dobbeltfnutt dobbeltfnutt, og det er da noe?

You both lost me at "fnutt".

Gammel 04-03-11, 10:27   #158
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner "quote" og "unquote" på norsk. "Sitat fnutt sitat slutt" klinger ikke på langt nær like bra. ( Selv om det jo i dette tilfellet rimer.)

Gammel 04-03-11, 10:29   #159
Slettet bruker
Passiv

Standard

Neineinei. Sånn her:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:32   #160
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Neineinei. Sånn her:

Men da blir i hvertfall ''fnutt'' fnuttfnutt fnutt fnuttfnutt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.