Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 14:50   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Bare bli oppgitt, det er helt greit! Og det forandrer ikke så mye at du er positiv til boikotten. Jeg skjønner ikke hvorfor du begynner å linke til Amnesty, og oppfordrer oss om å for guds skyld engasjere oss i andre ting enn bare hvite drepte kvinner. Gi oss litt mer credit, er du snill!

Nok en gang - hvis du leste hva jeg skrev, så skrev jeg at jeg håpet dere ville "vurdere" å "undersøke om dere vil støtte Amnesty." Fordi det omhandlet noe av det samme - vold mot kvinner. Fordi det er litt mer forpliktende samtidig som det sannsynligvis kan skape litt mer forskjell i verden enn akkurat det å droppe Coca Cola i et par uker. Jeg forstår ikke hvilken credit det er du vil ha? Prøver du å si at majoriteten her på FP er Amnesty-tilhengere? Prøver du å si at dere støtter vold mot kvinner på andre fronter, og at min oppfordring var å sparke inn vidåpne dører?

Såvidt jeg har forstått får ofte Amnesty mange nye medlemmer når det går historier i media om ting der de er tungt inne. For eksempel når det gjelder steining av kvinner. Mange finner da ut at det kanskje er på tide å melde seg inn. De trenger det lille sparket bak. Jeg hadde ingen flere baktanker enn akkurat det - at Amnesty skulle få flere medlemmer.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.