Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-11, 20:13   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Elin: Det er ingen som har sagt at det ikke også finnes andre damer som har forsvunnet, og at det er akkurat like trist. Og ja, familien til Martine er velstående, men for min del har det ikke noe med saken å gjøre.

Her er det en siktet i saken. De vet hvor han befinner seg, men faren hans nekter å la ham forhøres av britisk politi. Det er denne faren vi ønsker å ramme økonomisk. Og akkurat det har man faktisk mulighet til. CocaCola Inc tar jo faktisk dette alvorlig.

Gammel 02-03-11, 20:15   #82
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men hvem rammet de ved å oppfordre boikott av Aruba som ferie-destinasjon? Kun innbyggerne av Aruba, som lever 100% av turisme, og som syntes forsvinnings-saken Natalee Holloway var like ille som alle andre. De rammet ikke familien til Joran van der Sloot eller noen andre, KUN uskyldige mennesker. Vet ikke helt hvor rettferdig "seier" det var jeg... ?

Jeg sa ikke at det var riktig å gjøre det slik, det var kun et svar på din påstand om at det ikke var noen boikott i den saken.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:28   #83
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg boikotter nå. Jeg hadde ikke bestemt meg før jeg leste denne tråden.

Gammel 02-03-11, 20:34   #84
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er også en kampanje for å legge igjen en melding på wallen til Coca Cola på Facebook. Da når man litt utenfor Norge også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:40   #85
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt enig... at hun var datter av en svært ressurssterk familie spiller en STOR rolle i denne sakens mediadekning.

Hadde det vært enklere å reagere om det var en fattig jente? Et barn? En mørkhudet? Er det slik at ressurssterke, hvite jenter skal gi litt mindre grunn til å reagere? Blir det feil å reagere på den ene når man ikke engasjerte seg i den andre? Jeg synes det er særlig riktig å gjøre noe når en morder blir beskyttet fordi han er så rik. Det er helt ubegripelig at Coca Cola lar dette passere. Corporate Social Responsibility i praksis - her viser Cola at det håndterer de ikke.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:48   #86
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Etter å ha lest denne tråden er vi nå med på boikott!
Jeg skal klare meg fint uten lørdags colaen min, og mannen får vann i stedetfor Bonaqua til middag.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:49   #87
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Litt enig... at hun var datter av en svært ressurssterk familie spiller en STOR rolle i denne sakens mediadekning. Jeg husker VELDIG godt Signe Andvord Olberg-saken ettersom hun var kollega av meg... Hun forsvant sporløst på Curacao. Ikke mye hjelp å hente fra hverken norske myndigheter eller norsk politi i den saken, nei... Olav Thune tok til slutt saken og jobbet på innsamlede midler fra venner og kolleger, og saken ble til slutt løst av Thune sammen med nederlandsk politi.

Skal man ikke engasjere seg fordi andre ikke har fått like mye engasjement? Det blir Julie-Voldberg-argumentasjon, ref. pelsdyrsaken, all over again for min del. Uretten som har blitt begått mot henne er vel ikke mindre selv om hun har en ressurssterk familie. Og hva legger dere i ressurssterk i denne sammenheng?

Gammel 02-03-11, 20:57   #88
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal også boikotte, fra og med i dag. Og så har jeg lagt igjen en melding på veggen til Coca Cola på FB. Mange som har gjort det allerede, og det vises godt. Det hadde vært flott om de blir så presset at de avslutter samarbeidet med faren til mistenkte.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:03   #89
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg fikk ikke til å legge noen melding der jeg. Enten er jeg en idiot på FB (ikke utenkelig) eller så har de stengt for kommentarer. Jadda.

Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:04   #90
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner heller ikke noe sted å skrive kommentar på den siden.

Gammel 02-03-11, 21:04   #91
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Tror man må like den siden for å få skrive der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:05   #92
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Det er bare å skrive det på veggen, men da må du bli fan først.

Gammel 02-03-11, 21:05   #93
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da er det ikke jeg som er fb-idiot. Noe sier meg at de ikke vil ha tilbakemeldinger som ikke er glade og blide.

Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:05   #94
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Man må være fan. Det er ganske uaktuelt.

Gammel 02-03-11, 21:05   #95
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Det er bare å skrive det på veggen, men da må du bli fan først.

Aha. Det vil jeg ikke.

Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:05   #96
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg var litt foran skjema da jeg skrev innlegget i stad. Jeg skulle legge inn en melding på veggen til Coca Cola, men jeg får det heller ikke til. Jeg mistenker at jeg må trykke "Liker" først, og bli "fan" eller noe, og det kvier jeg meg jo litt for akkurat nå i disse boikottider.

Edit: Og det mysteriet var selvsagt allerede løst. ..Men jeg kjenner at jeg kan tenke meg å bli "fan" for å få postet meldingen slik at Verden ser den. Målet helliger middelet osv..

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:07   #97
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble fan, skrev innlegget, og trykket så unlike.

Gammel 02-03-11, 21:09   #98
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg fikk ikke til å legge noen melding der jeg. Enten er jeg en idiot på FB (ikke utenkelig) eller så har de stengt for kommentarer. Jadda.

Du må klikke på "liker" før du får lov.

Gammel 02-03-11, 21:10   #99
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan jo bli fan og så skrive noe for så å ikke bli fan igjen.

Alt for ille svart av Coca Cola-fyren! Han kan ikke ha mye til mediakunnskap!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:11   #100
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det er jo bare å like, skrive innlegg å så trykke liker ikke etterpå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.